AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Lithium, fluoxetin, wellbutrin, levaxin eller lipitor.Jeg sliter med konsentrasjon og hukommelsen for tiden. Det er på jobb det fører til størst problemer. Jeg har flere krevende oppgaver for tiden, og har egentlig mer enn nok med å få med meg den ene. I diskusjoner på møter er det alt for mye viktig jeg ikke klarer å få med meg. Jeg faller liksom av lasset. I dagliglivet opplever jeg også veldig mye at jeg har tenkt å si eller gjøre noe. Så blir det helt tomt i hodet og jeg husker ikke hva jeg skulle si eller gjøre. Jeg klarer meg bedre hvis jeg får fred og ro til å konsentrere meg om kun en oppgave. Det varierer også i løpet av dagen.Er dette normalt, eller er det andre som merker slike ting på medisinene? Anonymkode: 4a3d5...bff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Er dette normalt, eller er det andre som merker slike ting på medisinene? Om det er "normalt" vet jeg ikke, men jeg har fått helt ødelagt hukommelse og konsentrasjon av antidepressiva. Anonymkode: 96c43...b6f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Om det er "normalt" vet jeg ikke, men jeg har fått helt ødelagt hukommelse og konsentrasjon av antidepressiva.Anonymkode: 96c43...b6fDa blir det å velge mellom to onder. Det skal ikke være enkelt. Anonymkode: 4a3d5...bff 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Jeg har sett det noen få ganger på SSRI (i dette tilfellet fluoxetin). Men jeg har mer tro på at det er det du tar medisinene mot (sykdommen) som er årsaken til problemene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Jeg har sett det noen få ganger på SSRI (i dette tilfellet fluoxetin). Men jeg har mer tro på at det er det du tar medisinene mot (sykdommen) som er årsaken til problemene.Kan det være sykdommen som er årsaken selv om jeg ikke er deprimert for tiden? Anonymkode: 4a3d5...bff 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Ja, dessverre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Ja, dessverre.Ok. Går ut fra at jeg bare må akseptere at det er slik da. En ting er i dagliglivet. Verre er det på jobb. Anonymkode: 4a3d5...bff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 Skrevet 7. september 2015 Hva gjør andre som har det slik? Jeg sliter i tillegg med tretthet så jeg har dårlig samvittighet for jeg har problemer med å få utført jobben min. Jeg prøver så godt som jeg kan, men er i ordinært arbeid så det forventes at jeg gjør jobben min. Det er jo det jeg er betalt for. Anonymkode: 4a3d5...bff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.