lille_myyy Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Hei Jeg er nå på nedtrapping av Venlaflaxin, har gått på 75 mg i 9 mnd. Har nå tatt 37,5 mg i 3 dager, og merker ikke noe bivirkning unntatt hodepine, og "små" støt i hodet. Fastlegen min har sagt at jeg skal ta 37,5 mg i 2 uker, for så å stoppe helt opp. Etter å ha lest rundt på internett (ikke alltid det lureste), så ser jeg at det er anbefalt lengre nedtrappingstid på Venlaflaxin, stemmer det? Isåfall, hvor mange uker bør jeg ta 37,5 mg? Ser seponeringssymptomene på Venlaflaxin er ganske ubehagelige, så skal prøve å unngå disse i så stor grad jeg kan.Takknemlig for tilbakemedling og erfaringer også! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. september 2015 Skrevet 4. september 2015 Seponeringsbivirkninger er kun ubehagelige.Langt mer alvorlig er det at en for rask nedtrapping/seponering kan gi tilbakefall av depresjonen.Jeg anbefaler 2 mnd på 37,5 mg. 0 Siter
Psychopomp Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Jeg ble totalt søvnløs. Jeg lå ikke sengen engang, fordi jeg var så urolig. Jeg satt oppe 60 timer, men fikk til slutt tak i Truxal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.