gardia Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Psykologen min sa sist time at jeg bør begynne på stemningsstabiliserende medisin.Er på ingen måte manisk eller høyt oppe ,ingen andre mener det heller ,så synes det virker litt rart med denne type medisiner.Jeg skulle få beskjed neste uke om dag for samtale med legen, først syntes jeg det hørtes greit ut men nå er jeg ikke like sikker lenger.Har ingen erfaring med denne typen medisiner og vet derfor ikke hva som kan være aktuelt. Ønsker å møte litt forberedt til denne samtalen så da lurer jeg på hva som er de vanligste medisinene av denne typen, og positive og negative sider ved dem,noen med erfaring? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Min tanke er at neste steg må være at du får en meget god forklaring/begrunnelse for hvorfor en mener at stemningsstabiliserende vil være bra for deg. 0 Siter
gardia Skrevet 5. september 2015 Forfatter Skrevet 5. september 2015 Ja det er iallfall helt sikkert at jeg skal spørre om hvorfor ,ble litt overrasket da jeg fikk beskjeden og glemte derfor å spørre om grunn . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.