Underbar Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Noen som har erfaring med Topimax? Kan ikke bruke Lamictal pga bivirkninger, og jeg er livredd for å legge på meg, så litium er ingen alternativ. Håper på svar. Bruker allerede Fluoxetin mot bulimi, men trenger stemningsstabiliserende da fluoxetinen gjør meg ekstremt ustabil..Håper på svar! 0 Siter
mxxmas Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 de sier til meg at man ikke får topimax mot psykiske lidelser i det hele tatt. jeg har spurt etter den flere ganger. 0 Siter
mxxmas Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 så man legger på seg av litium altså???? hvis man passre på at man ikke drikker coco cola også? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Det er ingen dokumentasjon for at Topimax er effektivt ved BP2. Det har heller ikke BP2 som godkjent indikasjon. 0 Siter
Underbar Skrevet 6. september 2015 Forfatter Skrevet 6. september 2015 Okei.. Hvilke alternativ finnes da, som ikke gir vektøkning? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.