Gå til innhold

forferdelige tanker og impulser

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan få meg i fengsel.

er det vanlig når man er bipolar?

bør en ta kontakt med legevakta? eller bør man bare få seg selv i fengsel der en hører hjemme?

Anonymkode: b6c7d...252

Skrevet

Hva slag oppfølging har du? Er du syk hører du ikke til i fengsel, du trenger hjelp. Ring din primærlege/ behandler, ved akutt - kontakt legevakt.

Skrevet

Tanker kan ikke få deg i fengsel. Tanker er i seg selv aldri farlige. 

Handlinger kan være farlige hvis de omhandler farlige ting (enten mot deg selv eller andre). 

Man kan tenke ganske mange syke ting uten at det i seg selv gjør noe, og man trenger aldri ha dårlig samvittighet for en tanke. Det er det du gjør som bestemmer hvem du er. Ikke hva du tenker.

Skrevet

kan få meg i fengsel.

er det vanlig når man er bipolar?

bør en ta kontakt med legevakta? eller bør man bare få seg selv i fengsel der en hører hjemme?

Hvis du ikke har kontroll over impulsiviteten din, så synes jeg du skal  søke hjelp hos helsepersonell !

Skrevet

Jeg liker prinsippet "bedre føre var enn etter snar".

Skrevet

Ja jeg er helt enig i at dersom man har alvorlige impulser om å gjøre ett eller annet uhensiktsmessig, så bør man få hjelp.

Men tanker i seg selv er jo ikke farlige. Da ville krimforfattere vært nokså livsfarlige.

Skrevet

Tenker du selv at du er i ferd med  å bli ordentlig dårlig nå? Du pleier jo å ha ganske god innsikt når sykdommen er i ferd med å overta kontrollen.

Skrevet

jeg er det, men jeg må bare holde ut og det orker jeg ikke men jeg må

Skrevet

jeg er det, men jeg må bare holde ut og det orker jeg ikke men jeg må

Får du hjelp nå da?

Skrevet

Får du hjelp nå da?

hadde time på dps idag så har jeg time igjen på torsdag

så skal jeg ta sprøyten i morgen

men kanskje hadde det vært bedre å sluttet på medisiner så jeg hadde fått ut alle følelsene mine så får jeg bare emigrere til det sted der der sosialt akseptert å klikke mongo

Skrevet

hadde time på dps idag så har jeg time igjen på torsdag

så skal jeg ta sprøyten i morgen

men kanskje hadde det vært bedre å sluttet på medisiner så jeg hadde fått ut alle følelsene mine så får jeg bare emigrere til det sted der der sosialt akseptert å klikke mongo

Det er ihvertfall ikke lurt å slutte på medisiner nå, håper du klarer å formidle hvordan du har det. Det virker som du sliter veldig nå, kanskje du burde vært innlagt å fått skikkelig hjelp der?

Skrevet

Det er snakk om umenneskelig lidelse, alt de har å tilby er zyprexa så det er ingen hjelp å få for meg

bare håper jeg kke skader noen, kjenner en morder som drepte fordi han var så deprimert at det enten var han eller den andre og han angrer idag. jeg ville sikkert angret!

Skrevet

var innlagt for under en mnd siden er altfor flaut å bli innlagt på ny

men kanskje jeg må 

Skrevet

men kanskje jeg må 

Jeg tror du skal satse på det, da slipper du være redd for å gjøre noe galt og blir tatt vare på. 

Skrevet

men kanskje jeg må

Hvis du tilbys en innleggelse, så synes jeg du skal si ja. Sover du om nettene nå?

Skrevet

Er det bedre å ha forferdelige tanker enn å ta zyprexa? Er du så redd for å være tykk?

Anonymkode: d6b9d...121

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...