stjernestøv Skrevet 8. september 2015 Skrevet 8. september 2015 Har så ekle tanker,spesielt når jeg skal sove. Har dette noe med oppstart av fluoxetin å gjøre? Er jo sånne jeg har når jeg er syk det, paranoid og tror jeg skal bli drept. Og tror hele dalen skal bli rammet av en flodbølge, det kan jo skje. Tør ikke se filmen bølgen en gang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. september 2015 Forfatter Skrevet 8. september 2015 Eller kan det ha med at jeg har trappet ned til 3 mg risperdal? 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Eller kan det ha med at jeg har trappet ned til 3 mg risperdal?I samråd med behandler eller alene? Satt han deg på AD? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. september 2015 Forfatter Skrevet 9. september 2015 I samråd med behandler eller alene? Satt han deg på AD?Det var psykiateren sin ide at jeg skulle redusere pga høyt serum, jeg går på fluoxetin no. Men merker ingen bedring. 0 Siter
mxxmas Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 jeg og har masse fæle tanker og følelserjeg trenger antidepp ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.