Gå til innhold

Redd etter dødsfall..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det fortsatt slik.. Det vil ikke gi seg. Jeg sover så dårlig for tiden. Bør jeg begynne å søke hjelp for det?

Anonymkode: 95c88...dac

Med alle mulige forbehold om at jeg har null faglig tyngde: Jeg synes ikke det har gått så lang tid etter dødsfallet at det er unormalt å fremdeles være opptatt av det som skjedde og fortsatt preges av sorg.  Gi det tid. Ikke stress når tankene kommer, de er naturlige, men ingenting å bli redd for. 

Hvis du blir veldig utmattet av søvnmangel, slik at det går ut over hverdagslige krav som jobb og familieliv, kan du kanskje spørre legen din om h*n kan anbefale noen ikke-vanedannende innsovningstabletter til bruk når det er helt nødvendig.  Men det er ikke farlig å sove dårlig i perioder, så lenge man klarer å ta det igjen når man blir trøtt nok.

Håper du får en brukbar helg.   

Skrevet

Laban: jeg får ikke til å sitere deg, for når jeg går inn på tråen kommer jeg bare til en tom side når jeg blar til neste side. 

Jeg forstår at det ikke er "farlig" å ikke få sove, men når det går utover både livskvalitet, daglige gjøremål og jobb synes jeg det begynner å gå for langt. 

Jeg har forsøkt å ta det opp med min behandler, men han kan ikke hjelpe meg med det. 

Jeg tør ikke fortelle legen min om det, det er altfor pinlig, men jeg kan si at jeg ikke får sove. 

Anonymkode: 95c88...dac

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...