Gå til innhold

Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har gått på Wellbutrin de siste par årene. I det siste så har jeg startet en lei tendens med å glemme å ta de. Plutselig har det gått flere dager. Kan jeg bare fortsette å ta de som vanlig? Tar 5*150 mg. Det sies at man ikke skal slutte brått, og det er jo logisk. Men på dager jeg har det bra, så har det rett og slett blitt glemt. Litt redd for å sette I gang noen uheldig prosesser. Har kjent litt på angst I det siste, og lurer på om det kan være en sammenheng. Urolig innvendig, rett og slett. Mvh meg :-) 

Anonymkode: 90732...16d

Skrevet

Kan jeg stille et spørsmål til deg mens du venter på svar fra eksperten? Hvordan endte du opp på den doseringen 750mg ?

Ellers å er det vel sikkert lurt å sette en alarm på mobiltelefonen som ringer 1 gang per dag på ønsket pilletidspunkt, kanskje

Anonymkode: 23d01...200

Skrevet

Hei! :-) Grunnen er at jeg har en såkalt mutasjon i leveren (mener d het mutasjon, men det kan Være jeg husker feil). Det Gjør at jeg omsetter tablettene veldig kjapt og derfor må opp i høye doser for å få effekt... Fant det ut via blodprøve :-) Hilsen meg :-) 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja du kan starte opp igjen. Start med 2 tabl. og øk med en tablett per dag til måldosen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...