AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 Sliter med stadig tilbakevendende ptsd som totalt ldelegger dagene. Vært sånn i 3 år nå. Har gått til flere typer behandling men det gir seg ikke. Mister totalt selvtillit og trua på fremtiden slik det er nå. Er totalt tankekjlr døgnet rundt. Husker ikke hva jeg har gjort på jobb fra dag til dag.Er ptsd nok til å kunne få uførepensjon ? Jeg tror slik det er nå vil ta livet av meg på sikt. Omtrent Sexlivet fungerer heller ikke når det er sånn. Ikke sjangs å få reising. Noe som også gjør hverdagen vanskelig og tung Anonymkode: 6315b...7b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 Skrevet 10. september 2015 Sliter med stadig tilbakevendende ptsd som totalt ldelegger dagene. Vært sånn i 3 år nå. Har gått til flere typer behandling men det gir seg ikke. Mister totalt selvtillit og trua på fremtiden slik det er nå. Er totalt tankekjlr døgnet rundt. Husker ikke hva jeg har gjort på jobb fra dag til dag.Er ptsd nok til å kunne få uførepensjon ? Jeg tror slik det er nå vil ta livet av meg på sikt. Omtrent Sexlivet fungerer heller ikke når det er sånn. Ikke sjangs å få reising. Noe som også gjør hverdagen vanskelig og tungAnonymkode: 6315b...7b5Man "får" uføre av arbeidsevne/funksjonsevne, ikke diagnose. Anonymkode: 7a46e...e0a 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. september 2015 Skrevet 11. september 2015 Sliter med stadig tilbakevendende ptsd som totalt ldelegger dagene. Vært sånn i 3 år nå. Har gått til flere typer behandling men det gir seg ikke. Mister totalt selvtillit og trua på fremtiden slik det er nå. Er totalt tankekjlr døgnet rundt. Husker ikke hva jeg har gjort på jobb fra dag til dag.Er ptsd nok til å kunne få uførepensjon ? Jeg tror slik det er nå vil ta livet av meg på sikt. Omtrent Sexlivet fungerer heller ikke når det er sånn. Ikke sjangs å få reising. Noe som også gjør hverdagen vanskelig og tungAnonymkode: 6315b...7b5 Riktig slik anonym nevner over her. Hva slags type behandling har du forsøkt til nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 Skrevet 11. september 2015 Kognetiv terapi, EMDR, psykomotorisk behandling, gruppeterapi og eksponeringsterapi er forsøkt Anonymkode: 6315b...7b5 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. september 2015 Skrevet 11. september 2015 (endret) Siste, men klart beste, alternativ er å finne en behandler som er ekspert på metakognitiv terapi for PTSD.Har sett flere "håpløse tilfeller" som deg som har blitt bra etter slik behandling. Endret 11. september 2015 av Nils Håvard Dahl, psykiater 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 Skrevet 11. september 2015 Hadde 15 behandlinger med det sist nå i vår/sommer på traumeenheten. Virka jo noen uker før man var tilbake igjen Anonymkode: 6315b...7b5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.