Gå til innhold

Alt er så tungt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er så tungt og det er synd det tar så lang tid fluoxetin virker, tror virkelig jeg er deprimert. I dag har jeg ligget mye og jeg er så slapp, ikke tør jeg gjøre noe heller for jeg kan jo bli rar. Men egentlig er det ingenting jeg har lyst til heller, er det håp for meg?

Skrevet

Alt er så tungt og det er synd det tar så lang tid fluoxetin virker, tror virkelig jeg er deprimert. I dag har jeg ligget mye og jeg er så slapp, ikke tør jeg gjøre noe heller for jeg kan jo bli rar. Men egentlig er det ingenting jeg har lyst til heller, er det håp for meg?

Jeg seponerte fluoksetin tidligere.  Håpet på å klare meg med mindre medisiner.  Men det gikk ikke så veldig lang tid før jeg ble dårligere, og startet opp igjen.  Det tar litt tid før den gir effekt, men du har mest sannsynlig noe bedre i vente.  Selv om du er dårlig nå, så prøv å ta deg en tur ut.  Er du glad i naturen er det flott med en skogstur.  Kanskje vil effekten komme bedre og raskere hvis du ikke bare ligger inne uten å gjøre noe. Husk at litt er bedre enn ingenting.

Anonymkode: c5f8c...313

Skrevet

Jeg seponerte fluoksetin tidligere.  Håpet på å klare meg med mindre medisiner.  Men det gikk ikke så veldig lang tid før jeg ble dårligere, og startet opp igjen.  Det tar litt tid før den gir effekt, men du har mest sannsynlig noe bedre i vente.  Selv om du er dårlig nå, så prøv å ta deg en tur ut.  Er du glad i naturen er det flott med en skogstur.  Kanskje vil effekten komme bedre og raskere hvis du ikke bare ligger inne uten å gjøre noe. Husk at litt er bedre enn ingenting.

Alt er så tungt og vanskelig, men får prøve. Hvor lang tid tok det før fluoxetin virket på deg da?

Skrevet

Alt er så tungt og vanskelig, men får prøve. Hvor lang tid tok det før fluoxetin virket på deg da?

Jeg er usikker på hvor lang tid det tok.  Men jeg ble gradvis bedre igjen.

Skrevet

Jeg er usikker på hvor lang tid det tok.  Men jeg ble gradvis bedre igjen.

Ok, da er det håp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...