Gå til innhold

Få bukt med overspising...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig begynt å følge programmet i boken få bukt med overspising av Christopher G. Fairburn (tror faktisk det var her jeg fant tipset om denne boka). Det er skremmende å se hvor mye jeg kjenner meg igjen i, og jeg har derfor bestemt meg for å starte å følge programmet til punkt og prikke. Selv om jeg har startet med enkelte av tingene tidligere, begynner jeg helt fra start i programmet da dette ble anbefalt. 

Steg 1 er registrering av matinntak. Jeg skal registrere alt jeg spiser og drikker i tilknytning til når jeg spiser (ikke alt på kvelden...) 

Hvis det er andre som også ønsker å henge seg på, som har problemer med overspising og/eller overspising og oppkast, så hadde det vært interessant å dele erfaringer underveis. Hvis noen har prøvd dette programmet eller har andre råd tar jeg gjerne i mot dem :)

Skrevet (endret)

Jeg har nylig begynt å følge programmet i boken få bukt med overspising av Christopher G. Fairburn (tror faktisk det var her jeg fant tipset om denne boka). Det er skremmende å se hvor mye jeg kjenner meg igjen i, og jeg har derfor bestemt meg for å starte å følge programmet til punkt og prikke. Selv om jeg har startet med enkelte av tingene tidligere, begynner jeg helt fra start i programmet da dette ble anbefalt. 

Steg 1 er registrering av matinntak. Jeg skal registrere alt jeg spiser og drikker i tilknytning til når jeg spiser (ikke alt på kvelden...) 

Hvis det er andre som også ønsker å henge seg på, som har problemer med overspising og/eller overspising og oppkast, så hadde det vært interessant å dele erfaringer underveis. Hvis noen har prøvd dette programmet eller har andre råd tar jeg gjerne i mot dem :)

Flott, umaken :-)

Valgte du matkassene eller venter du og ser det litt ann?

Endret av XbellaX
Skrevet

Ambefaller fysisk aktivitet og å kutte ut evt fastfood.

Skrevet

Flott, umaken :-)

Valgte du matkassene eller venter du og ser det litt ann?

Jeg har begynt med matkasse :) Var fornøyd med råvarene, ikke så fornøyd med måten de ble levert på... Det er store porsjoner så jeg har restemiddager i noen dager :) Jeg har ikke vært på butikken hele uka, det er jeg ganske fornøyd med! 

Skrevet

Ambefaller fysisk aktivitet og å kutte ut evt fastfood.

Takk :) Det er målet. Men i og med at jeg er så utrent og stor så må jeg ta det litt gradvis. Litt aktivitet hver dag, og innarbeiding av regelmessige måltider :)

Jeg har også et mål om at jeg skal hoppe i fallskjerm om et år! 

Skrevet

Takk :) Det er målet. Men i og med at jeg er så utrent og stor så må jeg ta det litt gradvis. Litt aktivitet hver dag, og innarbeiding av regelmessige måltider :)

Jeg har også et mål om at jeg skal hoppe i fallskjerm om et år! 

Stå på! thumbup.gif

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...