umakenverdt Skrevet 15. september 2015 Skrevet 15. september 2015 Jeg har nylig begynt å følge programmet i boken få bukt med overspising av Christopher G. Fairburn (tror faktisk det var her jeg fant tipset om denne boka). Det er skremmende å se hvor mye jeg kjenner meg igjen i, og jeg har derfor bestemt meg for å starte å følge programmet til punkt og prikke. Selv om jeg har startet med enkelte av tingene tidligere, begynner jeg helt fra start i programmet da dette ble anbefalt. Steg 1 er registrering av matinntak. Jeg skal registrere alt jeg spiser og drikker i tilknytning til når jeg spiser (ikke alt på kvelden...) Hvis det er andre som også ønsker å henge seg på, som har problemer med overspising og/eller overspising og oppkast, så hadde det vært interessant å dele erfaringer underveis. Hvis noen har prøvd dette programmet eller har andre råd tar jeg gjerne i mot dem 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. september 2015 Skrevet 16. september 2015 (endret) Jeg har nylig begynt å følge programmet i boken få bukt med overspising av Christopher G. Fairburn (tror faktisk det var her jeg fant tipset om denne boka). Det er skremmende å se hvor mye jeg kjenner meg igjen i, og jeg har derfor bestemt meg for å starte å følge programmet til punkt og prikke. Selv om jeg har startet med enkelte av tingene tidligere, begynner jeg helt fra start i programmet da dette ble anbefalt. Steg 1 er registrering av matinntak. Jeg skal registrere alt jeg spiser og drikker i tilknytning til når jeg spiser (ikke alt på kvelden...) Hvis det er andre som også ønsker å henge seg på, som har problemer med overspising og/eller overspising og oppkast, så hadde det vært interessant å dele erfaringer underveis. Hvis noen har prøvd dette programmet eller har andre råd tar jeg gjerne i mot dem Flott, umaken :-)Valgte du matkassene eller venter du og ser det litt ann? Endret 16. september 2015 av XbellaX 0 Siter
Maglor Skrevet 16. september 2015 Skrevet 16. september 2015 Ambefaller fysisk aktivitet og å kutte ut evt fastfood. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 16. september 2015 Forfatter Skrevet 16. september 2015 Flott, umaken :-)Valgte du matkassene eller venter du og ser det litt ann?Jeg har begynt med matkasse Var fornøyd med råvarene, ikke så fornøyd med måten de ble levert på... Det er store porsjoner så jeg har restemiddager i noen dager Jeg har ikke vært på butikken hele uka, det er jeg ganske fornøyd med! 0 Siter
umakenverdt Skrevet 16. september 2015 Forfatter Skrevet 16. september 2015 Ambefaller fysisk aktivitet og å kutte ut evt fastfood.Takk Det er målet. Men i og med at jeg er så utrent og stor så må jeg ta det litt gradvis. Litt aktivitet hver dag, og innarbeiding av regelmessige måltider Jeg har også et mål om at jeg skal hoppe i fallskjerm om et år! 1 Siter
Maglor Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Takk Det er målet. Men i og med at jeg er så utrent og stor så må jeg ta det litt gradvis. Litt aktivitet hver dag, og innarbeiding av regelmessige måltider Jeg har også et mål om at jeg skal hoppe i fallskjerm om et år! Stå på! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.