AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 Skrevet 15. september 2015 Hva kan være grunnen til at 40mg fluoxetin ikke fungerer mot depresjonsperdiodene etter å ha gått på den i 3 mnd?Kan det være at jeg ikke er deprimert, men er en eller annen type bipolar?fungerer fluoxetin viss man har bipolar? Anonymkode: 4b64e...182 0 Siter
Psykojenta Skrevet 16. september 2015 Skrevet 16. september 2015 Jeg er usikker på diagnosen min...Men jeg måtte oppi 60mg for å få effekt...merka lite/ingenting på 40mg... 0 Siter
Underbar Skrevet 16. september 2015 Skrevet 16. september 2015 Jeg fikk fluoxetin for bulimi. Har hatt tilbakevende depresjoner i årevis. Fikk en lang hypoman periode (måneder) som endte i en alvorlig depresjon. Fremdeles mens jeg brukte fluoxetin. Jeg har prøvd å trappe ned, men bulimien blusser opp med en gang. Har nå fått diagnosen bipolar 2. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 Skrevet 16. september 2015 Jeg fikk fluoxetin for bulimi. Har hatt tilbakevende depresjoner i årevis. Fikk en lang hypoman periode (måneder) som endte i en alvorlig depresjon. Fremdeles mens jeg brukte fluoxetin. Jeg har prøvd å trappe ned, men bulimien blusser opp med en gang. Har nå fått diagnosen bipolar 2. Hvordan opplever du hypomanien din? Og hvor lenge varer den når du har den? Og er den da sammenhengende? Anonymkode: 4b64e...182 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.