stjernestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter Skrevet 17. september 2015 Jeg synes du skal gjøre et forsøk på å komme deg til legekontoret i morgen. Viktig at du holder ut en uke til, slik at dere kan se om du har positiv effekt av fontex - synes jeg. Ok får se om jeg klarer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter Skrevet 17. september 2015 Om din medisinering spesielt vi jeg ikke ha noen mening.Generelt vil jeg påpeke at vi doserer etter effekt og bivirkninger. Serumkonsentrasjon er bare en beslutningsstøtte.Ok, da forstår jeg ikke helt viktigheten av å ta serumkonsentrasjon. Plage folk med sånt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Du har rett. Hvorfor skal en plage syke folk med blodprøver, røntgen og slikt ? 0 Siter
Trine Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Hva er egentlig serumkonsentrasjon? Serum høres så tegneserie ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter Skrevet 17. september 2015 Du har rett. Hvorfor skal en plage syke folk med blodprøver, røntgen og slikt ?Åååå. Iallefall klarte jeg å gå med to vival og følge av min mor. 0 Siter
frosken Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Åååå. Iallefall klarte jeg å gå med to vival og følge av min mor. Så bra at du fikk det gjennomført:-) Selv om ikke serumkonsentrasjonen er avgjørende for doseringen, så er som NHD sier noe som er en del av det grunnlaget man vurderer dosering på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter Skrevet 17. september 2015 Så bra at du fikk det gjennomført:-) Selv om ikke serumkonsentrasjonen er avgjørende for doseringen, så er som NHD sier noe som er en del av det grunnlaget man vurderer dosering på. Ja det gikk jo ganske greit i grunn, skulle tro det var noe angstgreier siden vival hjelper. Får se hva serumet er på denne gang da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter Skrevet 17. september 2015 Hva er egentlig serumkonsentrasjon? Serum høres så tegneserie ut.Det er vel hvor mye medisin en har i kroppen, måler om det er for lite eller for mye. 0 Siter
Trine Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Det er vel hvor mye medisin en har i kroppen, måler om det er for lite eller for mye. Serum får meg til å tenke på hekser Gjelder det alle medisiner? Jeg har aldri målt noe serum. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter Skrevet 17. september 2015 Serum får meg til å tenke på hekser Gjelder det alle medisiner? Jeg har aldri målt noe serum.Ja det høres jo hekseaktig ut Tror det gjelder alle medisiner. Har ikke pleid å gjøre det jeg heller, men denne psykiateren er visst veldig opptatt av det. 0 Siter
Trine Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Ja det høres jo hekseaktig ut Tror det gjelder alle medisiner. Har ikke pleid å gjøre det jeg heller, men denne psykiateren er visst veldig opptatt av det. Hmm...er ikke bare den psykiateren som er opptatt av det. Det er veldig mye serumsnakk på dol også 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter Skrevet 17. september 2015 Hmm...er ikke bare den psykiateren som er opptatt av det. Det er veldig mye serumsnakk på dol også Ja det er vel det når jeg tenker meg om 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.