Gå til innhold

Stress og konsentrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som skjer i hjernen under stress? Jeg klarer ikke lenger å ha flere utfordringer på en gang.  Alt blir bare kaos i hodet. Så kobler hjernen ut.  Har jeg en ting og får jobbe i fred uten forstyrrelser og stress kan jeg klare ganske vanskelige kontor oppgaver.

Dette fungerer veldig dårlig i jobbsituasjonen. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Prøver å henge med så godt jeg klarer, men vil enkelte ganger gråte bare det kommer en telefon som forstyrrer meg mens jeg har mange ting å konsentrere meg om.  

Stress hadde motsatt virkning på meg før.

Anonymkode: d1899...111

Skrevet

Sykemelding slik at de kan ta inn noen som klarer å utføre jobben min?

Jeg ser egentlig ikke det som noen løsning, men enkelte ganger er det den eneste jeg klarer å se hvis jeg ikke snart klarer å fungere bedre.

Skrevet

Mange fungerer dårligere under stress. Jeg tenker at løsningen er at du snakker med din leder og forklarer at du for tiden strever. Sammen må dere se etter muligheter til noe tilrettelegging på arbeidsplassen slik at oppgavene blir overkommelige for deg.

Skrevet

Mange fungerer dårligere under stress. Jeg tenker at løsningen er at du snakker med din leder og forklarer at du for tiden strever. Sammen må dere se etter muligheter til noe tilrettelegging på arbeidsplassen slik at oppgavene blir overkommelige for deg.

Jeg har gitt beskjed, men jeg forstår at de fleste har mye, og da er det ikke så lett for andre å overta noen av oppgavene mine.  Dette har pågått over veldig lang tid nå.

Jeg er veldig glad i jobben min og trives sammen med kollega.  Skulle bare vært klarere i hodet når jeg har så mange utfordringer på en gang.

Skrevet

Dette går ikke lenger hvis jeg ikke finner noe som holder meg våken og konsentrert.

Har gått på en skikkelig smell før og blitt langtidssykemeldt. Det er ikke noe ønskesituasjon jeg ønsker igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...