Gå til innhold

impulsiv og ustabil, redd meg selv. NHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig dag.   Tidligere erfaringer gjør at jeg ikke stoler på meg selv.       Skriver ikke dette for å få oppmerksomhet.   Og har absolutt ingen planer om å gjøre noe dumt i den nærmeste fremtid.  Så ingen skriverier om at ikke alt er tapt osv,takk. 

kun to uker siden jeg fikk sammenbrudd, noe som stadig skjer hos meg,gang på gang året rundt.  og min behandler ser ikke ut til å ta det alvorlig nok fordi jeg virket helt ok de siste timene.  ALTSÅ, HVA I SVARTE SKAL TIL FOR Å BLI BEDRE????? Til tross for at jeg sier at det varierer så får jeg kun et vagt svar om at det er vanlig ved slike problemer.     Hva faen skal jeg gjøre da?      Er kronisk suicidal, farlig impulsiv, dramatisk til tider og ser ingen fremtid.       Er blitt mishandlet av menn som vil ha mg som deres koneemne.  Jeg vil, og kan ikke bli noens kone.  Alt går rett til helvete. igjen.   Men ingen tenker på dette siden jeg ser så freakings normal ut. ikke før jeg klikker av sinne eller ligger på sykesengen.   Og så tilbake til det vanlige, har blitt en ond sirkel.  Går på to stk. meds.    Som tydeligvis ikke hjelper.    Vil ikke bli lagt inn igjen til de der kvakksalverene og spise ekkel mat og bli sperret inne med andre og spille ping pong mens psykepleiere ser på.     Blir ikke bedre av å sperre mg inne.    Og har dyr å ta vare på.    Dette betyr ingenting når jeg først får det for mg at dette gidder jeg ikke mer.    Må finnes noe bedre behandling, hvis ikke ser det mørkt ut. 

Skrevet

Har du og din behandler laget en mestringsplan/kriseplan med beskrivelser av hva du kan gjøre når det topper seg for deg?

Skrevet

Gjorde det med sykepleier den gangen jeg var innlagt.    Det syke her er,at disse episodene kommer og går så utrolig raskt. sannsynligvis er jeg vanlig igjen i morgen.  Det er nok derfor folk avventer det,  men noen ganger går jeg alt for langt og skremmer vettet av folk rundt meg ( altså selvmordsforsøk).   Derfor ønsker jeg bedre behandling. For både mg og de rundt mg sin del.      Føler  meg igjen som en tikkende bombe. 

Skrevet

Kremt.  Her er det mye hjelp å få.       

:-).  Får vel vente til neste time hos hodelegen.    kanskje en mirakelkur har blitt funnet opp innen da.   

Skrevet

Dårlig dag.   Tidligere erfaringer gjør at jeg ikke stoler på meg selv.       Skriver ikke dette for å få oppmerksomhet.   Og har absolutt ingen planer om å gjøre noe dumt i den nærmeste fremtid.  Så ingen skriverier om at ikke alt er tapt osv,takk. 

kun to uker siden jeg fikk sammenbrudd, noe som stadig skjer hos meg,gang på gang året rundt.  og min behandler ser ikke ut til å ta det alvorlig nok fordi jeg virket helt ok de siste timene.  ALTSÅ, HVA I SVARTE SKAL TIL FOR Å BLI BEDRE????? Til tross for at jeg sier at det varierer så får jeg kun et vagt svar om at det er vanlig ved slike problemer.     Hva faen skal jeg gjøre da?      Er kronisk suicidal, farlig impulsiv, dramatisk til tider og ser ingen fremtid.       Er blitt mishandlet av menn som vil ha mg som deres koneemne.  Jeg vil, og kan ikke bli noens kone.  Alt går rett til helvete. igjen.   Men ingen tenker på dette siden jeg ser så freakings normal ut. ikke før jeg klikker av sinne eller ligger på sykesengen.   Og så tilbake til det vanlige, har blitt en ond sirkel.  Går på to stk. meds.    Som tydeligvis ikke hjelper.    Vil ikke bli lagt inn igjen til de der kvakksalverene og spise ekkel mat og bli sperret inne med andre og spille ping pong mens psykepleiere ser på.     Blir ikke bedre av å sperre mg inne.    Og har dyr å ta vare på.    Dette betyr ingenting når jeg først får det for mg at dette gidder jeg ikke mer.    Må finnes noe bedre behandling, hvis ikke ser det mørkt ut. 

beklager stygt språk.     Til dem som bryr seg om slikt.  

Blir frustrert av mg selv og føler ingen rundt mg er dyktige nok til å håndtere mine problemer, og også at noe blir oversett. Tror også folk rundt mg ikke vil eller ønsker å innse hvor psyk jeg faktisk er. uansett hvor mye og ofte jeg minner folk på at jeg ikke er helt der jeg burde være.     

Babbler for mg selv her jeg.      God natt.    

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...