Underbar Skrevet 16. september 2015 Skrevet 16. september 2015 bruker fluoxetin 40 mg mot bulimi, men det hjelper ikke på depresjonene. Har hyppige stemningsforandringer, og er sjelden på det "jevne". Prøvde lamictal, men måtte slutte pga alvorlige bivirkninger. Ifølge psykiateren min finnes ikke alternativer til lamictal med min diagnose. Stemmer dette? Må jeg virkelig leve med denne ustabiliteten? Andre stemningsstabiliserende medisiner er visst for de med bipolar 1, og ikke for sånne som jeg som har størst problemer med depresjoner. Greier ikke å godta dette. Burde jeg ikke få prøve noe annet? Og hva, i tilfelle? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 Skrevet 16. september 2015 bruker fluoxetin 40 mg mot bulimi, men det hjelper ikke på depresjonene. Har hyppige stemningsforandringer, og er sjelden på det "jevne". Prøvde lamictal, men måtte slutte pga alvorlige bivirkninger. Ifølge psykiateren min finnes ikke alternativer til lamictal med min diagnose. Stemmer dette? Må jeg virkelig leve med denne ustabiliteten? Andre stemningsstabiliserende medisiner er visst for de med bipolar 1, og ikke for sånne som jeg som har størst problemer med depresjoner. Greier ikke å godta dette. Burde jeg ikke få prøve noe annet? Og hva, i tilfelle?Min lege sa ihvertfall at viss jeg ikke ville bruke fluoxetin mer (fordi den ikke funket) så sa han at det mest effektive mot depresjon er effexor, men jeg har ikke prøvd den Anonymkode: 7fabf...8b7 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Litium kan være et godt alternativ til Lamictal ved BP2. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.