Sarameg Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Jeg har hatt epilepsi i noen år, og skal nå bytte medisin fra Lamictal til Tegretol. (Årsaken er at jeg har store søvnproblemer, det er muligens pga Lamictal, så blir nødt til å prøve noe annet). Bruker også Rivotril for tiden, men denne skal også kuttes ut og ned på.Har imidlertid hørt at Tegretol er sterke medisiner som kan ha fæle bivirkninger.Noen her som har brukt Tegretol? Hvilke erfaringer har dere?Noen som opplevde vektøkning eller håravfall? 0 Siter
Sarameg Skrevet 18. september 2015 Forfatter Skrevet 18. september 2015 (endret) Dytt... Ingen som har erfaringer med denne?Jeg har brukt den i bare 2 dager nå, men har allerede merket at jeg har fått mer vann i kroppen (står at dette kan være en vanlig bivirkning...) Våkner midt på natta begge ganger og må på do, noe jeg ikke gjorde før... Endret 18. september 2015 av Sarameg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.