Gå til innhold

Hvordan Slette konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sletter jeg kontoen min på dol?    Må jeg kontakte webmaster eller lignende?  

Takk. 

Skrevet

Ikke dra fra oss da.. Vil gjerne ha deg her..

Anonymkode: e2de7...e8c

Skrevet

Ikke dra fra oss da.. Vil gjerne ha deg her..

Anonymkode: e2de7...e8c

hmm.

Skrevet

Hvordan sletter jeg kontoen min på dol?    Må jeg kontakte webmaster eller lignende?  

Takk. 

hva har dette med psykiatri å gjøre??

Anonymkode: 8f272...51b

Skrevet

hva har dette med psykiatri å gjøre??

Anonymkode: 8f272...51b

hva har du med det å gjøre spør jeg.   Spør kun fordi det eneste forumet på dol jeg " hører hjemme i " er psykiatri.   

Skrevet

Rapporter ditt eget innlegg så tror jeg adminsa får det til gjennomlesning og kan oppfylle ditt ønske (evt send dem en pm).  Dersom de sletter kontoen din blir alt du har skrevet stående uansett, så det er egentlig ikke så mye vits da ..

Anonymkode: 124a0...8d1

Skrevet

Mener du å slette alt du har skrevet, så går det ikke, vil jeg tro. Enkelttråder, der du har oppgitt for gjenkjennelig informasjon, kan vel søkes om sletting. Vil du ikke skrive mer her, så er det jo bare å logge ut igjenn, og ikke oppsøke forummet...

Anonymkode: 862ba...dc3

Skrevet

"Sletting" på int4rwebz er ikke akkurat makulering. På slike forum blir trådene bare inaktive, selv om de jo fremstår som borte for de uten privilegier. De har mulighet til å fjerne det ordentlig (jeg tviler på at de gjør det), men så er det backup på serveren og.

Ta f.eks. Google og Facebook. Det er har "slettefunksjoner". Men såklart de ikke kaster data, når det er data som skaper deres inntekter. De tjener penger på å lagre informasjon om oss, og da kaster de ikke pengene vekk, mener jeg.

"Slette konto" er vel bare å sette FALSE på "active_account_parameter" i stedet for TRUE - eller noe slikt. Man bytter ut 1 bit data. :P Hver av disse bokstavene er 16 bit, vel. Noe i denne duren.

Skrevet

Ok...Takk for svar :)  Bryr mg ikke om at meldingene ikke slettes, visste det fra før.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...