Thera38 Skrevet 17. september 2015 Skrevet 17. september 2015 Har fått Sarotex 10 mg av legen for søvn, da han ikke vil at jeg skal gå på Imovane lenger. Men foreløbig funker dette ikke i det hele tatt. Jeg leste pakkningsvedlegget i kveld og ble litt satt ut. Fordi det står at det ikke skal brukes ved hjerterytmeforstyrrelser, jeg går på Carvediol for dette. Kan de brukes sammen? Dessuten går jeg noen ganger på allergi-medisiner og dette sto også oppført som ikke noe som skulle brukes samtidig. Noen erfaringer med dette? 0 Siter
ISW Skrevet 18. september 2015 Skrevet 18. september 2015 Har fått Sarotex 10 mg av legen for søvn, da han ikke vil at jeg skal gå på Imovane lenger. Men foreløbig funker dette ikke i det hele tatt. Jeg leste pakkningsvedlegget i kveld og ble litt satt ut. Fordi det står at det ikke skal brukes ved hjerterytmeforstyrrelser, jeg går på Carvediol for dette. Kan de brukes sammen? Dessuten går jeg noen ganger på allergi-medisiner og dette sto også oppført som ikke noe som skulle brukes samtidig. Noen erfaringer med dette? Sarotex 10 mg er jo en kjempeliten dose.Når det gjelder hjerterytmeforstyrrelser, så tror jeg at det primært er lang QT-tid Sarotex er kontraindisert ved, eventuelt andre ledningsforstyrrelser i hjertet. Ved "vanlige" hjerterytmeforstyrrelser som ekstraslag, SVT, osv, tror jeg ikke det gjør noe, men hvilken hjerterytmeforstyrrelse har du?Legen som skrev ut Sarotex kjenner vel til at du har det? 0 Siter
Thera38 Skrevet 18. september 2015 Forfatter Skrevet 18. september 2015 Ja, han vet det . Men er ikke lenge siden jeg byttet lege pga flytting,men han skriver jo ut medisinene mine. Siden jeg aldri har brukt de før aner jeg ikke hvilke doser som er små. Kan man bare ta to tror du? Legen er bortreist i to uker, så jeg er litt desperat etter søvn. 0 Siter
Thera38 Skrevet 18. september 2015 Forfatter Skrevet 18. september 2015 Jeg har hjerteflimmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.