Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken er 2.30.Jeg får ikke sove pga at stemmene i topplokket kommanderer meg til å tenne på armene mine for å bli kvitt alle spor fra fortiden. Jeg har mye arr på armene etter selvskading i psykotisk og dissosiativ tilstand. Mye alvorlig selvskading som jeg ikke har hatt kontroll på/visst hva jeg har gjort. Jeg har sluttet med mye medisiner den siste tiden,søvnen er minimal. Jeg har blitt redd for å gå ut pga at jeg er redd for å bli avslørt. Problemet er bare at jeg er redd for at jeg kommer til  tenne på armene mine. Har null kontroll på tankene mine. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 5776c...d36

Skrevet

Uffda.... Dette høres ikke greit ut. Er du alene eller er det noen du kan vekke å snakke med? Ringe noen? Jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn at jeg håper at du ikke skader deg. Det hjelper ikke å tenne på armene dine, for der finnes ikke noe spor du skal ta bort. Det er psyken din som spiller deg et puss. Har du ingen medisiner du kan ta som hjelper? Hva har hjulpet deg før? Kan legevakta hjelpe deg? 

Skrevet

Jeg er alene,prøver å avlede meg,men er som et dyr i bur. Skjønner ikke noe av noe. Er bare veldig redd for at jeg skal adlyde. Har kommet til et punkt der jeg ikke føler at det er mitt valg lengre. Jeg må adlyde. Jeg er så forvirret og redd. Livredd er vel det rette ordet. Jeg har prøvd å ta innsovningsmedisin, merker nada, er nok for redd og for stemmeplaget. Det er så mye som foregår rundt meg. Har kontakt med psykiatrien, jeg har lav terskel for innleggelse pga traumene og tidligere psykoser. Jeg har tidligere blitt bedre av å få litt medisin på psykiatrisk. Men akkurat nå er jrg engstelig fot at de gir meg gift igjen..

Skrevet

Vis du ikke får sove så er mitt råd å stå opp og skru på tv ,ha lyden så høyt at den overdøver  stemmene .Det er hva jeg bruker å gjøre og så sovner jeg på sofaen eller legger meg i sengen når jeg er så trøtt at jeg sovner med stemmene.Ikke stress det går helt fint.

Anonymkode: 68aa9...123

Skrevet

Jeg er litt redd tv. Er så mange skjulte beskjeder der nå. Blir sykt stresset av det. 

Skrevet

Jeg er litt redd tv. Er så mange skjulte beskjeder der nå. Blir sykt stresset av det. 

Hør på musikk, høyt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...