AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 at jeg er sikker på at barnevernet ville tatt barnet mitt tvert om jeg hadde blitt gravid. Like lett som de tok sertifikatet mit. Anonymkode: 17cde...814 0 Siter
Psychopomp Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Hvordan skal du få sertifikatet tilbake? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 at jeg er sikker på at barnevernet ville tatt barnet mitt tvert om jeg hadde blitt gravid. Like lett som de tok sertifikatet mit.Anonymkode: 17cde...814flytte tilbake til hjembyen min og prøve få tilbake mine gamle psykiater Anonymkode: 17cde...814 0 Siter
Psychopomp Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Hm, hadde ikke du en sånn person som passet på pengene dine? Kan du bare selge leiligheten da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Hm, hadde ikke du en sånn person som passet på pengene dine? Kan du bare selge leiligheten da?det bestemmer jeg selv.men må søkes om til fylkesmann Anonymkode: 17cde...814 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Ja er man veldig utagerende og ikke klarer å ta vare på seg selv og sine penger så blir det nok veldig vanskelig å ta vare på et barn. Så prøv å bruk beskyttelse inntil du er klar for det ansvaret. Anonymkode: 87475...de0 0 Siter
Psychopomp Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 det bestemmer jeg selv.men må søkes om til fylkesmannAnonymkode: 17cde...814Tror du du går gjennom da, nå når du har blitt kastet ut av psykehus pga. utagering og sluttet på medisiner? 0 Siter
mxxmas Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Tror du du går gjennom da, nå når du har blitt kastet ut av psykehus pga. utagering og sluttet på medisiner?jaingen kan tvinge meg til å bo i en by jegi kke har noe netverk 0 Siter
Psychopomp Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 jaingen kan tvinge meg til å bo i en by jegi kke har noe netverkDet høres jo ille ut. 0 Siter
mxxmas Skrevet 20. september 2015 Skrevet 20. september 2015 Det høres jo ille ut.finn.no er min venn. og har slutte utagere etter jeg slutte med litium. nå er jeg svært velfungerende!! utrolig nok! enn at jeg gikk på den dritten i 12 år eller noe sånt ! 0 Siter
mxxmas Skrevet 20. september 2015 Skrevet 20. september 2015 jeg har ikke en gang lyst på junk food mer!!!!! spiste salat til fjordlanden min! tror jeg snart er klar til å lage mat fra bunn av og! og trenger ikke brus som faen mer! og blir to treningsøkter idag! samt vask av hus og leilighet!!!! slutte på litium er beste jeg har gjort ever. så får en bare håpe og be at abilify maintena rekker!! eller kanskje jeg burde begynne på lamictal snarest!! før neste depresjon kommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.