mxxmas Skrevet 21. september 2015 Skrevet 21. september 2015 og husker knapt at jeg var hos tannlegen og rotfyllet mens en sykepleierstudent var med som følgehusker knapt jeg ringte jobben og sa fra at jeg var sykhusker slutten da jeg klikka pga vektoppgang og ble skrevet ut da men er dette hukommelsestapet pga hypomanien eller er det pga alle medisinene, høy dose zyprexa og masse sovemedisin? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 Skrevet 21. september 2015 og husker knapt at jeg var hos tannlegen og rotfyllet mens en sykepleierstudent var med som følgehusker knapt jeg ringte jobben og sa fra at jeg var sykhusker slutten da jeg klikka pga vektoppgang og ble skrevet ut da men er dette hukommelsestapet pga hypomanien eller er det pga alle medisinene, høy dose zyprexa og masse sovemedisin?Sovemedisin som ligner benzo, og selvfølgelig benzo, kan gi hukommelsetap. Ikke zyprexa tror jeg. Anonymkode: 574fa...a94 0 Siter
Psychopomp Skrevet 21. september 2015 Skrevet 21. september 2015 Jeg vil tro dette kommer av en psykisk lidelse. 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 Sovemedisin som ligner benzo, og selvfølgelig benzo, kan gi hukommelsetap. Ikke zyprexa tror jeg.Anonymkode: 574fa...a94jeg fikk mogadon til å sove på og sobril avogtil på dagen...sikkert derforfor tro ikke jeg var syk 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 fikk sobril når jeg våknet på natten ogsåvåknte ikke pga mani men pga tørst 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 det skjønte jo ikke de 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.