AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 Skrevet 21. september 2015 Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å ta kveldsdosen i morgen tidlig. Men hvordan er det mulig å ta så feil? Jeg har jo medisinene i dosett. Jeg har litt bekymringer som kan ha distrahert meg, men nå er jeg i tillegg bekymret for at jeg kan være så distre. Gjør dere andre slike dumme tabber, eller har jeg grunn til å bekymre meg. Anonymkode: 3b5ca...db3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å ta kveldsdosen i morgen tidlig. Men hvordan er det mulig å ta så feil? Jeg har jo medisinene i dosett. Jeg har litt bekymringer som kan ha distrahert meg, men nå er jeg i tillegg bekymret for at jeg kan være så distre. Gjør dere andre slike dumme tabber, eller har jeg grunn til å bekymre meg.Anonymkode: 3b5ca...db3Det kan skje den beste. Anonymkode: 107c4...fe9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Det kan skje den beste.Anonymkode: 107c4...fe9Godt det da. Jeg blir litt overasket over meg selv at jeg kan bomme slik når de ligger klart. Før jeg begynte med dosett var det flere ganger jeg rett etter at jeg skulle ta medisinene lurte på om jeg tok de eller ei. Det var derfor jeg begynte med dosett så jeg kunne se om de lå igjen. Likevel klarte jeg å ta feil. Anonymkode: 3b5ca...db3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.