AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Av Sobril og paralgin forte, for en med angst?! Anonymkode: c8dc5...f5a 0 Siter
ISW Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Det blir jo å sammenligne epler og pærer. Paralgin Forte har jo ingen dokumentert effekt mot angst.Jeg er tilbøyelig til å tro at for en med angst er Sobril mest vanedannende, mens for en med kroniske smerter er Paralgin Forte mest vanedannende. Årsaken er at det virker på tilstanden.Men hvis jeg mot angst hadde valget mellom å ta Sobril og Paralgin Forte, hadde jeg enkelt valgt Sobril. Det er jo et anxiolytikum. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Enig med ISW 0 Siter
sunflower Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 For mange år siden så fikk jeg alopam av legen min. Syns den hadde god effekt på meg. Fins den enda? Jeg har spurt psykiatern om å få sobril eller lignende men det får jeg ikke, for er så vanedannende. Ble jo aldri sånn avhengig av alopamen da.... 0 Siter
ISW Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 For mange år siden så fikk jeg alopam av legen min. Syns den hadde god effekt på meg. Fins den enda? Jeg har spurt psykiatern om å få sobril eller lignende men det får jeg ikke, for er så vanedannende. Ble jo aldri sånn avhengig av alopamen da....Alopam = Sobril.Oksazepam begge deler. 0 Siter
Inner self Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Går du på ssri for angst, får du neppe full virkning av paralgin forte. Jeg har tatt det før og etter jeg begynte på zoloft, og fant ut att ssri medisiner fjerner virkningen av kodeinet. Det kan vist også AP gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.