Gå til innhold

syns det går litt fort, men jeg sover mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

må nok lære å leve medisinfritt, om ikke abilify maintena lar være å hindre meg i å gå ned i vekt

Jeg tror at du selv er fullt klar over at du sannsyligvis må ha medisiner for å holde deg stabil.  

Det er ikke vanskelig å forstå når vi leser det du skriver her på dol at du har blitt dårligere nå.

Anonymkode: cded4...cc1

Skrevet

Jeg tror at du selv er fullt klar over at du sannsyligvis må ha medisiner for å holde deg stabil.  

Det er ikke vanskelig å forstå når vi leser det du skriver her på dol at du har blitt dårligere nå.

Anonymkode: cded4...cc1

jeg går på fremdeles på abilify maintena

vi får se åssen det går

føler meg bedre nå som jeg fikk kjøpt en bra hijab.

mer i kontroll i offentligheten. men hadde noen provosert meg vet jeg ikke om jeg hadde revet av meg klærne eller ikke.

Skrevet

Skal prøve holde meg våken lengst mulig i natt og se om jeg greier stå opp tidlig nok til å kjøpe sko av ei berte mens jeg er i min hijab jeg sjekke om jeg blir trigget oppover eller nedover. om jeg greier bli søvnløs.

Skrevet

Skal prøve holde meg våken lengst mulig i natt og se om jeg greier stå opp tidlig nok til å kjøpe sko av ei berte mens jeg er i min hijab jeg sjekke om jeg blir trigget oppover eller nedover. om jeg greier bli søvnløs.

Er det så lurt å holde seg våken? Du trenger søvn. 

Skrevet

Er det så lurt å holde seg våken? Du trenger søvn. 

men jeg vil vite om jeg er manisk / hypoman eller ikke

jeg har sovet mye til nå 

Skrevet

men jeg vil vite om jeg er manisk / hypoman eller ikke

jeg har sovet mye til nå 

Du kan bli verre om ikke du sover, ikke gå uten søvn. 

Skrevet

Du kan bli verre om ikke du sover, ikke gå uten søvn. 

jeg må jo bli verre for å få hjelp :P

Skrevet

jeg må jo bli verre for å få hjelp :P

Ja hvis du tenker sånn så, men det er aldri lurt å bli verre. 

Skrevet

Ja hvis du tenker sånn så, men det er aldri lurt å bli verre. 

du er en smart dame

men tror ikke jeg blir verre.

tror alt har roet seg nå.

Skrevet

tankene går ikke rundt sånn fort lenger

hjalp å chatte med en muslim som sier han ikke ser ned på vestlige kvinner og ikke tror vi vil brenne i helvete

Skrevet

Da satte jeg på alarm og klarte under 6 timers søvn, kjenner det minsket apetitten min, håper det varer inshala, ned i 85,5 kg idag :)

Skrevet

og der var det over ,sovnet på dagtid, kan umulig være manisk (mer), men skal hute meg på spinning

Skrevet

og der var det over ,sovnet på dagtid, kan umulig være manisk (mer), men skal hute meg på spinning

Jeg får ikke helt tak i hva du prøver å få til? Er du usikker på om du burde hatt andre medisiner eller hva ønsker du å finne ut? Du vet jo at når det gjelder litium så kan det ta lang tid før du finner ut om du klarer deg uten eller ikke.

Jeg synes det virker som om du kaver noe voldsomt. Håper du får en ok samtale på dps i morgen.

Skrevet

Jeg får ikke helt tak i hva du prøver å få til? Er du usikker på om du burde hatt andre medisiner eller hva ønsker du å finne ut? Du vet jo at når det gjelder litium så kan det ta lang tid før du finner ut om du klarer deg uten eller ikke.

Jeg synes det virker som om du kaver noe voldsomt. Håper du får en ok samtale på dps i morgen.

Jeg trenger sikkert litium selv om jeg må øke dosen igjen og igjen, men jeg kan ikke ta den mer. Jeg er eksbulimiker. Vi har ikke viljestyrke når det kommer til "sug". Jeg får sug etter melk og cola, sukkerholdige drikker, som bare rakkern når jeg bruker litium. Jeg kan klare meg på cola zero i perioder, så faller jeg tilbake. I tilegg kaster jeg opp hver gang jeg pusser tennene. Vasken full av spy. Og den påvirket menstruasjonen min. Litium kan jeg ikke ta mer. Jeg kan vurderer lamictal eller klare meg med abilify på et vis. evt abilify og et antidepp. Ja får håpe jeg får en fin samtale i morgen... Skal jeg møte med eller uten hijab tro.

Skrevet

F*en!!!!!!!!! Trodde denne hektiske perioden som legen kalte det, var over, siden jeg hadde sovet fra halv fem på ettermiddagen til halv ti på morgenen og bare gråt hos legen og var helt rolig, men så blir jeg SÅ TRIGGET i byen på vei til å kjøpe noe å spise og på vei hjem, at jeg SPARKER I HEISEN OG SMELLER DØRA, fordi aggressiviteten er altfor stor for meg å bære! Er like før jeg ber om å få en sprøyte med noe som kan roe meg ned! Før jeg hiver ting ut fra verandaen og ut i hagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...