AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 må nok lære å leve medisinfritt, om ikke abilify maintena lar være å hindre meg i å gå ned i vektJeg tror at du selv er fullt klar over at du sannsyligvis må ha medisiner for å holde deg stabil. Det er ikke vanskelig å forstå når vi leser det du skriver her på dol at du har blitt dårligere nå. Anonymkode: cded4...cc1 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 Jeg tror at du selv er fullt klar over at du sannsyligvis må ha medisiner for å holde deg stabil. Det er ikke vanskelig å forstå når vi leser det du skriver her på dol at du har blitt dårligere nå.Anonymkode: cded4...cc1jeg går på fremdeles på abilify maintenavi får se åssen det gårføler meg bedre nå som jeg fikk kjøpt en bra hijab.mer i kontroll i offentligheten. men hadde noen provosert meg vet jeg ikke om jeg hadde revet av meg klærne eller ikke. 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 Skal prøve holde meg våken lengst mulig i natt og se om jeg greier stå opp tidlig nok til å kjøpe sko av ei berte mens jeg er i min hijab jeg sjekke om jeg blir trigget oppover eller nedover. om jeg greier bli søvnløs. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 Skal prøve holde meg våken lengst mulig i natt og se om jeg greier stå opp tidlig nok til å kjøpe sko av ei berte mens jeg er i min hijab jeg sjekke om jeg blir trigget oppover eller nedover. om jeg greier bli søvnløs.Er det så lurt å holde seg våken? Du trenger søvn. 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 Er det så lurt å holde seg våken? Du trenger søvn. men jeg vil vite om jeg er manisk / hypoman eller ikkejeg har sovet mye til nå 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 men jeg vil vite om jeg er manisk / hypoman eller ikkejeg har sovet mye til nå Du kan bli verre om ikke du sover, ikke gå uten søvn. 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 Du kan bli verre om ikke du sover, ikke gå uten søvn. jeg må jo bli verre for å få hjelp 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. september 2015 Skrevet 22. september 2015 jeg må jo bli verre for å få hjelp Ja hvis du tenker sånn så, men det er aldri lurt å bli verre. 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 Ja hvis du tenker sånn så, men det er aldri lurt å bli verre. du er en smart damemen tror ikke jeg blir verre.tror alt har roet seg nå. 0 Siter
mxxmas Skrevet 22. september 2015 Forfatter Skrevet 22. september 2015 tankene går ikke rundt sånn fort lengerhjalp å chatte med en muslim som sier han ikke ser ned på vestlige kvinner og ikke tror vi vil brenne i helvete 0 Siter
mxxmas Skrevet 23. september 2015 Forfatter Skrevet 23. september 2015 Da satte jeg på alarm og klarte under 6 timers søvn, kjenner det minsket apetitten min, håper det varer inshala, ned i 85,5 kg idag 0 Siter
mxxmas Skrevet 23. september 2015 Forfatter Skrevet 23. september 2015 og der var det over ,sovnet på dagtid, kan umulig være manisk (mer), men skal hute meg på spinning 0 Siter
frosken Skrevet 23. september 2015 Skrevet 23. september 2015 og der var det over ,sovnet på dagtid, kan umulig være manisk (mer), men skal hute meg på spinningJeg får ikke helt tak i hva du prøver å få til? Er du usikker på om du burde hatt andre medisiner eller hva ønsker du å finne ut? Du vet jo at når det gjelder litium så kan det ta lang tid før du finner ut om du klarer deg uten eller ikke. Jeg synes det virker som om du kaver noe voldsomt. Håper du får en ok samtale på dps i morgen. 0 Siter
mxxmas Skrevet 23. september 2015 Forfatter Skrevet 23. september 2015 Jeg får ikke helt tak i hva du prøver å få til? Er du usikker på om du burde hatt andre medisiner eller hva ønsker du å finne ut? Du vet jo at når det gjelder litium så kan det ta lang tid før du finner ut om du klarer deg uten eller ikke. Jeg synes det virker som om du kaver noe voldsomt. Håper du får en ok samtale på dps i morgen. Jeg trenger sikkert litium selv om jeg må øke dosen igjen og igjen, men jeg kan ikke ta den mer. Jeg er eksbulimiker. Vi har ikke viljestyrke når det kommer til "sug". Jeg får sug etter melk og cola, sukkerholdige drikker, som bare rakkern når jeg bruker litium. Jeg kan klare meg på cola zero i perioder, så faller jeg tilbake. I tilegg kaster jeg opp hver gang jeg pusser tennene. Vasken full av spy. Og den påvirket menstruasjonen min. Litium kan jeg ikke ta mer. Jeg kan vurderer lamictal eller klare meg med abilify på et vis. evt abilify og et antidepp. Ja får håpe jeg får en fin samtale i morgen... Skal jeg møte med eller uten hijab tro. 0 Siter
mxxmas Skrevet 24. september 2015 Forfatter Skrevet 24. september 2015 F*en!!!!!!!!! Trodde denne hektiske perioden som legen kalte det, var over, siden jeg hadde sovet fra halv fem på ettermiddagen til halv ti på morgenen og bare gråt hos legen og var helt rolig, men så blir jeg SÅ TRIGGET i byen på vei til å kjøpe noe å spise og på vei hjem, at jeg SPARKER I HEISEN OG SMELLER DØRA, fordi aggressiviteten er altfor stor for meg å bære! Er like før jeg ber om å få en sprøyte med noe som kan roe meg ned! Før jeg hiver ting ut fra verandaen og ut i hagen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.