Gå til innhold

NHD Om du kan se hvem AB er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare på om du kunne se hvem anonyme brukere er nå etter den siste omlegging av dol? Det hadde vært greit å vite.

Anonymkode: 96741...033

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, jeg kan ikke det.

Skrevet

Nei, jeg kan ikke det.

Ok.  Det hadde vært enklere om du kunne det, men slik er det nå.

Skrevet

Ok.  Det hadde vært enklere om du kunne det, men slik er det nå.

Og for andre er det enklere at han ikke kan det.

Anonymkode: aed25...034

Skrevet

men han kan sikkert gjette godt!

Det er nok overraskende mye som skinner gjennom måten man skriver på, ja! Sånt er i grunnen litt interessant. Også vil så klart gjentakelse av problemstilling være en pekepinn. Men det er vel grenser for hva en mann kan huske om folk på tross av lang erfaring.

Skrevet

Og for andre er det enklere at han ikke kan det.

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi man ikke ønsker at tidligere innlegg skal kunne kobles sammen. Frykten for å "analyseres" kan være ganske sterk.

Skrevet

Fordi man ikke ønsker at tidligere innlegg skal kunne kobles sammen. Frykten for å "analyseres" kan være ganske sterk.

Men en fagperson kan vel gi et bedre svar når han ser litt mer av helheten. Jeg liker mindre at admin kan se hvem AB er. 

Skrevet

Men en fagperson kan vel gi et bedre svar når han ser litt mer av helheten. Jeg liker mindre at admin kan se hvem AB er. 

Inntil nå har jeg klart å ikke tenke for mye på akkurat det, men nå følte jeg meg veldig overvåka. :ph34r:

Skrevet

Inntil nå har jeg klart å ikke tenke for mye på akkurat det, men nå følte jeg meg veldig overvåka. :ph34r:

Uansett så ser heller ikke admin hvem vi er som person.  Det er nicket og mailadresse de har tilgang til slik jeg har forstått.

Skrevet

Uansett så ser heller ikke admin hvem vi er som person.  Det er nicket og mailadresse de har tilgang til slik jeg har forstått.

E-postadresse kan kobles til hvem man er som person (for sånne som meg som er dust nok til å bruke den vanlige e-postadressen sin på sider som dette).

Skrevet

E-postadresse kan kobles til hvem man er som person (for sånne som meg som er dust nok til å bruke den vanlige e-postadressen sin på sider som dette).

Hvis ikke din email består av ditt fulle navn, så tror jeg ingen prøver å finne ut hvem du er. Jeg tror heller ikke de automatisk ser email adressen.  Men de har mulighet til å se den hvis de trenger det. Men det er bare noe jeg tror.  Admin vet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, jeg kan gi klart bedre svar hvis jeg kan se sammenhengen i flere spørsmål/innlegg. Derfor har jeg flere ganger oppfordret brukere til å bruke et fast nick når de spør på dette forum.

For meg er en akkurat like anonym om en heter slabbedask, mxxmas, sunflower, blomster, bier, skilpadde eller AB.

Skrevet

Ja, jeg kan gi klart bedre svar hvis jeg kan se sammenhengen i flere spørsmål/innlegg. Derfor har jeg flere ganger oppfordret brukere til å bruke et fast nick når de spør på dette forum.

For meg er en akkurat like anonym om en heter slabbedask, mxxmas, sunflower, blomster, bier, skilpadde eller AB.

Det er ikke om jeg er anonym nok for deg som bekymrer meg når jeg bruker nick, men de som kjenner meg veldig godt i RL.  Kjenner min problemstilling. Samlet sett av opplysninger som jeg har skrevet over lengre tid, er jeg redd det ikke ville vært så vanskelig for dem å kjent meg igjen. Derfor hadde jeg sett fordelen med at du visste nicket, men ikke andre som leser på dol.

Skrevet

Kanskje noen ikke bruker forumet for å logre for deg? Har du tenkt over det?

Anonymkode: c2b3f...92b

Skrevet

Kanskje noen ikke bruker forumet for å logre for deg? Har du tenkt over det?

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre?

Han sa:

Derfor har jeg flere ganger oppfordret brukere til å bruke et fast nick når de spør på "dette forum".

Kanskje mange driter i det?

Skrevet

Han sa:

Derfor har jeg flere ganger oppfordret brukere til å bruke et fast nick når de spør på "dette forum".

Han har oppfordret.  Han har ikke forlangt.

Skrevet

Han sa:

Ja, men jeg forstår ikke hva det har med logring å gjøre, han mener jo bare at han har større forutsetninger for å hjelpe dersom han vet hvem som har skrevet. Folk må jo gjerne drite i det, men da får de kanskje ikke så gode svar. Akkurat det spiller jo ingen rolle for NHD, det er jo ikke han som sitter med et problem han vil ha hjelp med. Så oppfordringen til å bruke fast nick er jo for å kunne gi best mulig hjelp. Men kanskje mange driter i det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...