Gå til innhold

NHD Om du kan se hvem AB er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har oppfordret.  Han har ikke forlangt.

Anonymkode: 96741...033

Ja, men hva skulle hensikten være?

Anonymkode: c2b3f...92b

Skrevet

Ja, men jeg forstår ikke hva det har med logring å gjøre, han mener jo bare at han har større forutsetninger for å hjelpe dersom han vet hvem som har skrevet. Folk må jo gjerne drite i det, men da får de kanskje ikke så gode svar. Akkurat det spiller jo ingen rolle for NHD, det er jo ikke han som sitter med et problem han vil ha hjelp med. Så oppfordringen til å bruke fast nick er jo for å kunne gi best mulig hjelp. Men kanskje mange driter i det?

"Hjelp"? Hva mener du med det...

Skrevet

Ja, men hva skulle hensikten være?

Jeg synes hensikten sier seg selv.  Det er lettere å gi gode råd som passer til akkurat den brukeren hvis han husker litt mer av brukeren fra tidligere innlegg.  Ellers blir svarene ofte på et litt mer generelt grunnlag. Avhengig av hva spørsmålet inneholder.

Skrevet

Jeg synes hensikten sier seg selv.  Det er lettere å gi gode råd som passer til akkurat den brukeren hvis han husker litt mer av brukeren fra tidligere innlegg.  Ellers blir svarene ofte på et litt mer generelt grunnlag. Avhengig av hva spørsmålet inneholder.

Ja, hver sin lyst. Lykke til med det. :)

Skrevet

Ja, hver sin lyst. Lykke til med det. :)

Forstår ikke helt.  Hver sin lyst?  Det er ikke lyst men for å få bedre hjelp.  Nå er jeg også anonym, men det er av andre grunner. 

Har du dårlige erfaringer siden du svarte han som du gjorde?

Skrevet

Forstår ikke helt.  Hver sin lyst?  Det er ikke lyst men for å få bedre hjelp.  Nå er jeg også anonym, men det er av andre grunner. 

Har du dårlige erfaringer siden du svarte han som du gjorde?

Det er bare for fornøyelsens skyld at man spør om råd her inne. Noen liker å logre, og få klapp på hodet.

Skrevet

Det er bare for fornøyelsens skyld at man spør om råd her inne. Noen liker å logre, og få klapp på hodet.

Det får være et svar for din egen del.  Det gjelder nok ikke flesteparten som spør om råd. Litt vennlighet og at noen bryr seg gjør nok likevel godt for de fleste.

Skrevet

"Hjelp"? Hva mener du med det...

Komme med råd som er bedre tilpasset hver enkelt sin situasjon og ikke bare generelle råd. Hva mener du med å logre? Det å ønske å få råd til hvordan man kan få det bedre har vel ingenting med logring å gjøre?

Skrevet

Kan dere ikke spørre naboen i stedet da? Hvorfor er ikke det bedre?

Skrevet

Spørre naboen om råd når man har psykiske problemer? Hah...tydelig at du ikke kjenner naboen min ihvertfall. Men kan du forklare hva du mener med denne logringen nå eller?

Skrevet

Jeg har ingen nabo som kan gi meg råd om medisiner. Heller ingen som har taushetsplikt. Jeg tror heller ikke noen av de ville hørt om mine problemer.

Skrevet

Bra det hjelper, da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...