Gå til innhold

dumme meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg inne på facebookprofilen til han jeg kalte min bestevenn. Og det gjorde kjempevondt. Fikk meg en nedtur.  For jeg kunne se av bilder og ting han har skrevet at han har det veldig bra.  Og ja, det plager meg når jeg selv har det vondt. Unner jo selvfølgelig andre å ha det bra...er ikke det. Vet det var dumt av meg men jeg klarte ikke å la være. Vi skiltes som uvenner og jeg har sendt han meldinger om vi ikke kan skvære opp for jeg klarer ikke å komme meg videre. Jeg har også spurt om han kan tilgi meg for at jeg var så intens og utålmodig på slutten.  Men jeg fikk en bipolarepisode og da kan jeg bli det. Han sa rett ut at jeg gjorde han deprimert. sist vi snakka ssammen...eller kranglet, var for 2 1/2 mnd siden. 

Jeg har stort sett vært deppa siden...han overser meg og hilser ikke når vi tilfeldigvis støter på hverandre. Og det er vondt at noen som har stått en så nær later som at han ikke kjenner deg...han sa at han brydde seg om meg  og hadde meg kjær men jeg vet ikke...vi endte jo opp som FGF som jeg i utgangspunktet ikke ville.  Men det ville tydeligvis han. Var bestevnner(?) Utenom og fant på ting med og uten unga. Så jeg går med tanker om at han bare utnytta meg og prøvde å "skjule" det med å finne på andre ting med meg....

Mulig rotete innlegg men har masse kaos i huet...og jeg vet det var dumt av meg å gå inn på profilen hans men klarte nå ikke la være. Han kretser i tankene mine nesten hele tiden.  Jeh ble forferdelig glad i han...

Dette var mitt hjertesukk...trengte å skrive det ned...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...