AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 Skrevet 24. september 2015 hvordan tvangsbehandler man en som er manisk og nekter ta litium?nå skjedde ikke dette meg, jeg ble istedet skrevet ut fordi manien sikkert ikke var ille nok, men hadde jeg vært der jeg var for tre år siden hadde jeg blitt overført til tvangsparagraf og blitt satt i belter og fått sprøyter i hofta. Men jeg tok frivillig litium. Nå nekter jeg litium. Så hvis jeg skulle bli så manisk at jeg ble tvangsbehandlet åssen hadde de gjort det? tror forøvrig abilify stopper manien fra å bli så ille igjen.Men de lar meg likevel være så manisk av jeg river av meg klærne i offentligheten og får gå. jaja var riktig avgjørelse jeg ble jo deprimert etter en lang tids søvn etterpå. Anonymkode: e027c...347 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. september 2015 Skrevet 24. september 2015 Tvangsbehandling skjer med antipsykotika og evt i tillegg benzo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 Skrevet 25. september 2015 Abilify kan ha effekt på bipolar lidelse, men når depoten går ut, har man ikke effekt lenger. Og da starter kanskje turen tilbake til slik du var for 3 år siden...men jeg tror jeg skal ta depoen. selv om jeg savner kicket fra de første dagen med psykose. men etter første dagene var det horribelt og fikk bare hukommelsestap uansett så jeg vet ikke noe om noenting. Anonymkode: e027c...347 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 Skrevet 25. september 2015 tror umulig jeg kan bli sånn som for 3 år siden for det var en utrolig stor rigger som skulle til for at det ble sånn Anonymkode: e027c...347 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 Skrevet 25. september 2015 trigger* Anonymkode: e027c...347 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.