Frøkenbekymra Skrevet 25. september 2015 Skrevet 25. september 2015 Skal på utenlandstur med jobben og kommer meg ikke i seng før over midnatt den dagen jeg kommer hjem. Dagen etter skal jeg grytidlig på jobb, og får neppe mer enn 5-6 timers søvn. For meg er dette et problem. Jeg prøvde å si noe om dette på jobben, men da så de bare rart å meg. Saken er ..Jeg er bipolar og bruker å ta 600 mg Seroquel før jeg legger meg. Da slokner jeg som et lys og våkner ikke før det har gått 8-9 timer. Jeg sover faktisk ca. 9 timer hver natt (altså en kjedelig type).Høsten er ei trasig tid, og det har allerede gått litt opp og ned. Jeg vil IKKE ha mer av det tullet enn jeg må, og VET at jeg må sove. Hvordan skal jeg legge frem dette for min overordnede slik at han forstår? 0 Siter
frosken Skrevet 25. september 2015 Skrevet 25. september 2015 Hvilken løsning ønsker du at din overordnede skal gå med på? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.