Gå til innhold

Å se lys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å se lys?

Jeg ser jo mye lys i alle slags farger når jeg ikke tar medisiner, og nå forteller barna mine at de også ser lys. Han ene har også sett andre ting, som folk og skikkelser. Er det noe de har arvet fra meg? Han ene var redd han hadde schizofreni nå, men det skal jo mer til enn å se lys? Jeg tror det er mange som ser lys som er friske, det er en gave. Det er noe åndelig og ikke sykdom. Enig?

Skrevet

Er det normalt å se lys?

Jeg ser jo mye lys i alle slags farger når jeg ikke tar medisiner, og nå forteller barna mine at de også ser lys. Han ene har også sett andre ting, som folk og skikkelser. Er det noe de har arvet fra meg? Han ene var redd han hadde schizofreni nå, men det skal jo mer til enn å se lys? Jeg tror det er mange som ser lys som er friske, det er en gave. Det er noe åndelig og ikke sykdom. Enig?

Hva betyr det "å se lys"? Å se "folk og skikkelser" som ikke finnes er psykdom.

Anonymkode: 584a5...c5f

Skrevet

Hva betyr det "å se lys"? Å se "folk og skikkelser" som ikke finnes er psykdom.

Se små lys som blinker, kan vise seg som en liten blå stjerne. Kommer og går. Men jeg så skyer av lys da i taket. Hva med åndelige evner? Hvis man fungerer greit i hverdagen mener jeg. 

Skrevet

Se små lys som blinker, kan vise seg som en liten blå stjerne. Kommer og går. Men jeg så skyer av lys da i taket. Hva med åndelige evner? Hvis man fungerer greit i hverdagen mener jeg. 

Tror ikke det er normalt å se slikt lys. Åndelige evner har jeg ikke noe tro på. Men hvis man er frisk og rask spiller det jo ingen rolle.

Skrevet

Tror ikke det er normalt å se slikt lys. Åndelige evner har jeg ikke noe tro på. Men hvis man er frisk og rask spiller det jo ingen rolle.

En av dem har asperger, og to psykiatere sa tidligere at det kunne gå over til schizofreni når han ble eldre. Forstod aldri det helt. Det er jo to forskjellige ting det.

Skrevet

Engang VISSTE jeg at Gud fantes og alt lyste opp

men da var jeg veldig psykotisk

Skrevet

Engang VISSTE jeg at Gud fantes og alt lyste opp

men da var jeg veldig psykotisk

Og en gang var jeg veldig åndelig og opplevde mye fantastisk, savner det. Faens medisiner. 

Skrevet

Og en gang var jeg veldig åndelig og opplevde mye fantastisk, savner det. Faens medisiner. 

Jeg fungerte ikke i det hele tatt som psykotisk

Skrevet

Men det har jeg bare vært en gang etter ekstremt lang utbrytningstid og ekstrem trigger så tror ikke jeg trenger meds for det.

Skrevet

Jeg fungerte ikke i det hele tatt som psykotisk

Jeg var ikke psykotisk bare fordi jeg var åndelig, ikke alltid. Å som jeg savner det, bare være meg. Livet nå er kjedelig og jeg er overmedisinert. Hater livet på medisiner, og vurderer sterkt å kutte ut. 

Skrevet (endret)

Jeg var ikke psykotisk bare fordi jeg var åndelig, ikke alltid. Å som jeg savner det, bare være meg. Livet nå er kjedelig og jeg er overmedisinert. Hater livet på medisiner, og vurderer sterkt å kutte ut. 

jeg var SVIN psykotisk

trodde jeg var overvåket av biler, taxisjåfører, plantede kameraer i laptopen min

trodde jeg var del av et spill som han jeg var forelska i styrte

alle i hele byen var med på det

mye sto på spill

å bli hans bitch

det var en stor ære

ga han så mye penger for SEX

gjorde det før jeg ble psykotisk og hadde sånne kvaler for å betale for sex at jeg ble psykotisk og da føltes det riktig

Endret av mxxmas
Skrevet

så det måtte prostitusjon til for at jeg skulle bli psykotisk og langvarig mani

så jeg tror ikke jeg trenger medisiner for det

skal mye til for at jeg skal oppleve en SÅ stor trigger igjen....

Men når jeg først har fått Abilify så klarer jeg ikke slutte fordi da gir den så mye hjernekaos!

hva faen skal man gjøre?

Skrevet

jeg var SVIN psykotisk

trodde jeg var overvåket av biler, taxisjåfører, plantede kameraer i laptopen min

trodde jeg var del av et spill som han jeg var forelska i styrte

alle i hele byen var med på det

mye sto på spill

å bli hans bitch

det var en stor ære

ga han så mye penger for SEX

gjorde det før jeg ble psykotisk og hadde sånne kvaler for å betale for sex at jeg ble psykotisk og da føltes det riktig

Høres ikke gøy ut det da nei, sånn har jeg aldri vært. Mer åndelige ting med meg, og hvem vet om det er sykt- 

Skrevet

så det måtte prostitusjon til for at jeg skulle bli psykotisk og langvarig mani

så jeg tror ikke jeg trenger medisiner for det

skal mye til for at jeg skal oppleve en SÅ stor trigger igjen....

Men når jeg først har fått Abilify så klarer jeg ikke slutte fordi da gir den så mye hjernekaos!

hva faen skal man gjøre?

Jeg vil bli kvitt giften, men det er nå meg da. 

Skrevet

Høres ikke gøy ut det da nei, sånn har jeg aldri vært. Mer åndelige ting med meg, og hvem vet om det er sykt- 

er lettere for meg for alle vrangforestillingene ble motbevist i frisk tilstand

f.eks fikk jeg en SMS som sa: leave the shoes

så jeg la igjen alle skoene mine på flyplassen

tenkte an visste best. kanskje noen hadde plantet dop i skoene mine

da jeg er frisk finner jeg ut at jeg ALDRI har mottat en slik SMS.

var kun en vrangforestilling/hallusinasjon

Skrevet

er lettere for meg for alle vrangforestillingene ble motbevist i frisk tilstand

f.eks fikk jeg en SMS som sa: leave the shoes

så jeg la igjen alle skoene mine på flyplassen

tenkte an visste best. kanskje noen hadde plantet dop i skoene mine

da jeg er frisk finner jeg ut at jeg ALDRI har mottat en slik SMS.

var kun en vrangforestilling/hallusinasjon

Dette høres ut som psykose ja, godt du fikk hjelp. 

Skrevet

Dette høres ut som psykose ja, godt du fikk hjelp. 

samme med pappa, han fikk telefonsamtaler som ikke hadde rot i virkeligheten og tror derfor den dag idag at eksstemoren min er prostituert.... sukk

Skrevet

samme med pappa, han fikk telefonsamtaler som ikke hadde rot i virkeligheten og tror derfor den dag idag at eksstemoren min er prostituert.... sukk

hadde jeg ikke hatt telefonen og sett jeg aldri fikk den sms hadde jeg trodd den dag idag at han ba meg legge igjen skoene mine

Skrevet

Det er kanskje slik for deg, du får aldri motbevist vrangforestillingen din fordi den er "åndeli"

Skrevet

se, jeg blir smartere og smartere, etter å ha sluttet på litium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...