stjernestøv Skrevet 26. september 2015 Forfatter Skrevet 26. september 2015 Det er kanskje slik for deg, du får aldri motbevist vrangforestillingen din fordi den er "åndeli"Nei det er jo ikke noe galt i å være åndelig. Det som er forbaska er at jeg slutter å fungere, men jeg fungerer jo ikke nå heller. 0 Siter
mxxmas Skrevet 26. september 2015 Skrevet 26. september 2015 Nei det er jo ikke noe galt i å være åndelig. Det som er forbaska er at jeg slutter å fungere, men jeg fungerer jo ikke nå heller. men tenk om det ikke er virkelig? det er bare i DITT hode? 0 Siter
mxxmas Skrevet 26. september 2015 Skrevet 26. september 2015 Jeg trodde han jeg var forelska i, som styrte spillet, plutselig trodde jeg han hadde HIV, fordi han alltid brukte kondom.Enn om jeg hadde fortsatt å tro det også hadde det bare ikke vært sant. Hadde ikke gjort noen skade, hadde bare vært feil likevel. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2015 Forfatter Skrevet 26. september 2015 men tenk om det ikke er virkelig? det er bare i DITT hode?Jeg vet hva som er virkelig, men vet jeg har vært på viddene også. Mye redd. 0 Siter
mxxmas Skrevet 26. september 2015 Skrevet 26. september 2015 Jeg vet hva som er virkelig, men vet jeg har vært på viddene også. Mye redd. men de små tingene man tror er virkelig, kan også ha vært en vrangforestilling 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2015 Forfatter Skrevet 26. september 2015 men de små tingene man tror er virkelig, kan også ha vært en vrangforestilling Sykepleieren som går her er veldig forsiktig med å kalle ting sykt, det er hvis man føler seg syk det er ille. Dårlig rett og slett. 0 Siter
mxxmas Skrevet 26. september 2015 Skrevet 26. september 2015 Sykepleieren som går her er veldig forsiktig med å kalle ting sykt, det er hvis man føler seg syk det er ille. Dårlig rett og slett. men det kan fremdeles være objektivt feil 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2015 Forfatter Skrevet 26. september 2015 men det kan fremdeles være objektivt feilHan er ikke så glad i diagnoser, det er livskvaliteten som teller. Men har jeg det nå? Nei. 0 Siter
mxxmas Skrevet 26. september 2015 Skrevet 26. september 2015 Han er ikke så glad i diagnoser, det er livskvaliteten som teller. Men har jeg det nå? Nei. funker ikke fontex heller? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2015 Forfatter Skrevet 26. september 2015 funker ikke fontex heller?Nei merker ingenting til dem, er vel like greit å slutte med dem også. 0 Siter
mxxmas Skrevet 26. september 2015 Skrevet 26. september 2015 Nei merker ingenting til dem, er vel like greit å slutte med dem også. prøv lamictal? og fontex kan kanskje ta litt tid.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2015 Forfatter Skrevet 26. september 2015 prøv lamictal? og fontex kan kanskje ta litt tid....Vet ikke om jeg får lamictal. Ja fontex tar vel sin tid det, uff. Er lei nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. september 2015 Forfatter Skrevet 26. september 2015 Nei i kveld tar jeg 1 mg risperdal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.