Gå til innhold

For høyt serum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan vel være en av grunnene til at jeg er så lat? Orker jo ingenting. 

Skrevet

Ligger jo enda mer nå enn før, så det må jo være det?

Skrevet

Det kan vel være en av grunnene til at jeg er så lat? Orker jo ingenting.

Dette har jo vært et av hovedproblemene dine i mange måneder nå, også da serumkonsentrasjonen av risperdal var lavere. Neste gang du treffer psykiateren, så er det viktig at du forteller at ting har vært ganske strevsomt for deg helt siden i fjor sommer. Du har vært ganske passiv helt siden forrige innleggelse.

Skrevet

Dette har jo vært et av hovedproblemene dine i mange måneder nå, også da serumkonsentrasjonen av risperdal var lavere. Neste gang du treffer psykiateren, så er det viktig at du forteller at ting har vært ganske strevsomt for deg helt siden i fjor sommer. Du har vært ganske passiv helt siden forrige innleggelse.

Ja begynner å bli lei av å være dorsk og lat, det blir jo ikke bedre av fluoxetin heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ligger jo mer nå. Samboeren min forstår ikke at jeg orker å leve sånn, men han er et friluftsmenneske da. Tror ingen kan hjelpe meg med dette, ser for meg at jeg må slutte med medisiner, tror ikke de hjelper skikkelig. 

Skrevet

Ja begynner å bli lei av å være dorsk og lat, det blir jo ikke bedre av fluoxetin heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ligger jo mer nå. Samboeren min forstår ikke at jeg orker å leve sånn, men han er et friluftsmenneske da. Tror ingen kan hjelpe meg med dette, ser for meg at jeg må slutte med medisiner, tror ikke de hjelper skikkelig. 

Jeg synes du skal prøve å lage deg en ukeplan som inneholder litt aktivitet, og så gjøre det som står på ukeplanen hver dag. Noen dager kan det være å gå en kort tur, og minst en dag i uken bør du gå på dagsenteret. Etter hvert kan du øke aktivitetsnivået noe. Du får nesten ingen stimuli utenifra når du lever så passivt.

Skrevet

Jeg synes du skal prøve å lage deg en ukeplan som inneholder litt aktivitet, og så gjøre det som står på ukeplanen hver dag. Noen dager kan det være å gå en kort tur, og minst en dag i uken bør du gå på dagsenteret. Etter hvert kan du øke aktivitetsnivået noe. Du får nesten ingen stimuli utenifra når du lever så passivt.

Det virker uoverkommelig, jeg er i veldig dårlig form nå. Min samboer sa i dag at jeg måtte komme i form, gå litt og litt lengre turer siden jeg blir andpusten bare av å hente posten. Nei jeg er jo veldig isolert. Å gå ute med angst er heller ikke lett. 

Skrevet

Det virker uoverkommelig, jeg er i veldig dårlig form nå. Min samboer sa i dag at jeg måtte komme i form, gå litt og litt lengre turer siden jeg blir andpusten bare av å hente posten. Nei jeg er jo veldig isolert. Å gå ute med angst er heller ikke lett. 

men du har jo samboer, hvor isolert kan man bli da? 

tenk på meg, jeg har da verken samboer eller venner...

Anonymkode: b59ac...cd0

Skrevet

Ikke jeg heller. Har ikke kontakt med noen. Ikke hatt det på mer en 20 år. Ikke rart en blir deppa da.

Anonymkode: 53464...1d7

Skrevet

Ser ikke så mye til han. 

Skrevet

Kommer meg ikke til frisøren heller pga rarhet og angst, så jeg ser ikke ut. Livet mitt er så begrenset. 

Skrevet

Men ja finnes alltids de som har det verre. 

Skrevet

Ikke jeg heller. Har ikke kontakt med noen. Ikke hatt det på mer en 20 år. Ikke rart en blir deppa da.

Anonymkode: 53464...1d7

Høres ikke greit ut nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...