Gondor Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Håper det er plass for gledesinnlegg her også.Jeg er blitt publisert! Gjett om det gir meg motivasjon til å fortsette! Litt av hemmeligheten er at jeg har akseptert at jeg har dårlige dager. Kanskje en dårlig uke. Men istedefor å sitte og gremmes over det og ta motet fra meg selv, setter jeg meg øyeblikkelig opp på hesten igjen og fortsetter når kreftene er tilbake. Det funker for meg i hvert fall. Det går ikke akkurat i rakettfart, men kanskje jeg kan opparbeide såpass stamina at jeg til og med får til å skrive litt under dårlige perioder.Jeg mister i hvert fall ikke min kreativitet selv om jeg står på både ad og ap.Det hadde vært helt fantastisk om dette kunne blitt min levevei og jeg kunne betale skatt, men jeg er fornøyd med de museskrittene jeg tar.Hurra, hurra!Jeg håper dette kan inspirere alle som jobber hjemmefra til å fortsette, selv om man føler at man har alle odds mot seg. 2 Siter
Gondor Skrevet 27. september 2015 Forfatter Skrevet 27. september 2015 Hva har du publisert?En novelle til et ukeblad. 1 Siter
Kayia Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 En novelle til et ukeblad.Så flott!, godt jobbet Gratulerer! 0 Siter
Gondor Skrevet 27. september 2015 Forfatter Skrevet 27. september 2015 Tusen takk alle sammen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.