Singularity Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Gratulerer med dagen! Håper du får en riktig hyggelig fødselsdag :-) Ser frem til å se hvordan designen på DOL (som allerede er meget fin) utvikler seg i året som kommer. 0 Siter
Gjest Webmaster, design Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Tusen takk!! Hvordan visste du det? 0 Siter
Pi@ Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 Tusen takk!! Hvordan visste du det? Tillykke fra mig også. *vi brugere ved vel alt ----- åhh næsten alt* ) 0 Siter
Gjest Dude Skrevet 5. januar 2002 Skrevet 5. januar 2002 Tusen takk!! Hvordan visste du det? Singularity vet ALT ) 0 Siter
Singularity Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Skrevet 5. januar 2002 Tusen takk!! Hvordan visste du det? Hmm... Den var faktisk ikke så lett å svare på. Har notert din fødselsdag på DOL-listen min for en stund tilbake, men husker ikke hva som var min kilde da. 0 Siter
flisa Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Hehe, vi andre spøker med at vi noterer og lagrer opplysninger om hverandre her inne _ du gjør det jo du! :-) Lurer på hvordan mappa mi er...hehe....vet du hvor gammel JEG blir i år forresten - sånn uten videre altså? *s* (fisker gaver og gratulasjoner) 0 Siter
Singularity Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Skrevet 6. januar 2002 Hehe, vi andre spøker med at vi noterer og lagrer opplysninger om hverandre her inne _ du gjør det jo du! :-) Lurer på hvordan mappa mi er...hehe....vet du hvor gammel JEG blir i år forresten - sånn uten videre altså? *s* (fisker gaver og gratulasjoner) Jeg vet hvor gammel du blir i år, ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.