Gjest Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 Det er kun de faste medisinene jeg tar nå. Det er også lenge siden jeg skadet meg.Det må vel bety at jeg er bedre. Jeg har fremdeles mine nedturer. Jeg kan fremdeles få trang til selvskading. Men det får ikke samme taket på meg som før. Når jeg ser tilbake på alle årene med oppturer og nedturer. All smerten. Så setter jeg pris på å få ha det så bra som nå. Livet er ikke fullkomment, men så veldig mye bedre enn det har vært. Men jeg får fortsette å ta en dag om gangen. Jeg hadde også en lang stabil periode når jeg startet med lithium. 0 Siter
mxxmas Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 håper du får lengst mulige gode perioder fremover! 0 Siter
Gjest Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 håper du får lengst mulige gode perioder fremover!Jeg håper det. Jeg skulle bare ønske jeg taklet nedturene litt bedre. Selv om de ikke får samme taket på meg lenger, så kunne jeg taklet det bedre. Men jeg er glad jeg har det så bra som jeg har det nå. Sist jeg ble betraktelig dårligere var i fjor høst i forbindelse med et forsøk på seponering av en medisin. Det tok lang tid før jeg ble bra igjen. Så nå får jeg holde meg på det jeg bruker uten nye forsøk på seponering med det første. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.