AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 Skrevet 29. september 2015 Jeg fikk wellbutrin (på blå resept) av legen for snart to år siden. Pga sterk angst da tok jeg dem ikke. Jeg har ingen angst nå, ikke hatt på vel 10 måneder. Kan jeg forsøke å starte opp på egenhånd nå selvom de er utgått for snart ett år siden? Jegsliter med depresjon og spesielt aktivitetsnivået. Jeg er forøvrig enslig og har ingen rundt meg. Fastlegen min har jeg ikke veldig god kontakt med, han er ok, men ikke veldig støtte. Jeg får sobril som hjelper på toppene av "mismot" og "tristhet" og får det på telefon, har lavt forbruk. Jeg går i terapi, privat med tilskudd, etter vel ett år i DPS, det var DPS som anbefalte videre terapi i det private. Min nye psykolog er erfaren og jeg får hjelp hver annen uke. Men jeg lurer på hvorfor det avklares -eller i alle fall ble det uttalt - allerede etter to timer at behandlingen skal avsluttes innen vel ett år? Bør det ikke gis hjelp inntil man igjen klarer seg? Det preger meg i relasjonen til psykologen, og gir meg mer usikkerhet. Anonymkode: 2c7a9...186 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.