Gå til innhold

Snu døgnet og imovane

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en helt ødelagt døgnrytme hvor jeg har sovnet i 6-tiden de siste dagene og nå vil jeg snu den og bli normal igjen og sovne 12 og våkne 8.

målet mitt var egentlig å ta 3 timer fremover hver dag altså, så første dagen la jeg meg 9, dagen etter det la jeg meg 12 og i dag skal jeg legge meg 15:00. Dette før å ikke holde meg våken et helt døgn i strekk og gjøre det på den mest brutale måten. Likevel har det vist seg at dette med å pushe fram 3 timer hver dag er ekstremt slitsomt og for en time siden følte jeg meg så forferdelig og jævlig at jeg til slutt ga opp og tok en imovane for p prøve å sove. Effekten kom med en gang, men ikke i form av søvnighet. Den fjernet bare absolutt ALT sv plagene jeg hadde i stad (følte jeg hold på å krepere) og nå er alt borte og det rare er st jeg ikke er trøtt en gang. Føler meg bare lykkelig og bra. Så hva gjør jeg nå? Nå kan jeg jo kanskje like gjerne bare holde meg til i kveld og vente med å legge meg til 21-22?

Hvordan kan imovane gjøre meg energisk og lykkelig når den egentlig skal gi innsovning? Er det fordi jeg har kraftig angst pga søvnmangel og at angsten blir knerte av imovanen? I så fall burde jeg jo likevel bli søvnig, men er ikke det i det hele tatt. 

Føler meg litt som en misbruker nå, er jeg det? Har bare tatt imovane periodevis noen dager i strekk tidligere.

PS, beklager evt skrivefeil, skriver på telefon og å ha tatt imovane er ikke akkurat hjelpende på skriving 

Anonymkode: e137e...5a3

Skrevet

Jo nå er jeg litt søvnig, men klarer fint å ikke sove nå som jeg føler meg så bra. Eller bør jeg bare sove? 

Skrevet

Vil en person som ikke lider av noen som helst form for angst ikke oppleve noen særlig effekt av å ta benzo? Eller vil det være en slags rusooplevelse hos dem også ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...