Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg har ønsket å ta abilify maintena injeksjon at de gir meg laver dose enn jeg fikk i tabletter

jeg kjenner det utrolig godt på kaos i hjernen der jeg bare må ligge når det er for mye.

nå er det helt uholdbart for har to stk venner på besøk ei flytter inn, en sover over og jeg må bare ligge.

må nok begynne på tablettene igjen.

det er absurd!!!!!!!!!!!

Skrevet

Dette høres uansvarlig og dumt ut fra legenes hold. Men hvis du begynner med tabletter igjen vil ikke det bli en overdose da?

Kanskje ikke det riktige øyeblikket for å få en ny leieboer og overnattingsgjest? Men du vil vel ikke kaste dem ut heller. Regner med at du er glad i dem.

Skrevet

Det er sikkert ikke gjort med vilje, men syns det er noe dritt. Jeg merker det så utrolig godt på hodet!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fikk du overlapp i 2 uker med tabletter etter at du startet med depot?

Skrevet

Fikk du overlapp i 2 uker med tabletter etter at du startet med depot?

ja og fikk tilbud om overlapp igjen en uke før andre injeksjon for jeg var så dårlig

Skrevet

Tror noen mister interessen for pasienten om den blir utagerende uten at det er akutt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette kan enklest løses ved at du enten får en større dose hver gang eller at en korter ned på intervallene mellom injeksjonene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...