mxxmas Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 når jeg har ønsket å ta abilify maintena injeksjon at de gir meg laver dose enn jeg fikk i tabletterjeg kjenner det utrolig godt på kaos i hjernen der jeg bare må ligge når det er for mye.nå er det helt uholdbart for har to stk venner på besøk ei flytter inn, en sover over og jeg må bare ligge.må nok begynne på tablettene igjen.det er absurd!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gondor Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Dette høres uansvarlig og dumt ut fra legenes hold. Men hvis du begynner med tabletter igjen vil ikke det bli en overdose da?Kanskje ikke det riktige øyeblikket for å få en ny leieboer og overnattingsgjest? Men du vil vel ikke kaste dem ut heller. Regner med at du er glad i dem. 0 Siter
mxxmas Skrevet 30. september 2015 Forfatter Skrevet 30. september 2015 Det er sikkert ikke gjort med vilje, men syns det er noe dritt. Jeg merker det så utrolig godt på hodet! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Fikk du overlapp i 2 uker med tabletter etter at du startet med depot? 0 Siter
mxxmas Skrevet 30. september 2015 Forfatter Skrevet 30. september 2015 Fikk du overlapp i 2 uker med tabletter etter at du startet med depot?ja og fikk tilbud om overlapp igjen en uke før andre injeksjon for jeg var så dårlig 0 Siter
Psychopomp Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Tror noen mister interessen for pasienten om den blir utagerende uten at det er akutt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Dette kan enklest løses ved at du enten får en større dose hver gang eller at en korter ned på intervallene mellom injeksjonene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.