stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Pga rarhet og angst, ser virkelig ikke ut nå. Jeg burde farge det og klippe det, men her sitter jeg da. Trygt inne og ikke tør å gå ut i fare for å bli rar, hvor mange vival kan jeg egentlig ta for å gå til frisøren? Kan jeg ta tre på 5 mg? Skulle gjerne fått en frisør hjem til meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 Trallala og tjohei så livlig det er her. Not! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Nei, du kan ikke ta Vival for å gå til frisøren. 1 Siter
slabbedask Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Pga rarhet og angst, ser virkelig ikke ut nå. Jeg burde farge det og klippe det, men her sitter jeg da. Trygt inne og ikke tør å gå ut i fare for å bli rar, hvor mange vival kan jeg egentlig ta for å gå til frisøren? Kan jeg ta tre på 5 mg? Skulle gjerne fått en frisør hjem til meg. http://www.hjemmefrisor.no/ 0 Siter
Trine Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Kjøp farge i butikken og klipp og farg selv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 Nei, du kan ikke ta Vival for å gå til frisøren.Hvorfor ikke? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 http://www.hjemmefrisor.no/De har ikke det her, men vet de har en i nabokommunen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 Kjøp farge i butikken og klipp og farg selv Farge kan jeg gjøre selv men ikke klippe, da ser jeg nok ikke ut etterpå. Men kunne kanskje fått svigermor til å klippe meg, hun klipper jo gutter og menn. Men vet ikke om hun vil klippe meg. 0 Siter
Trine Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Farge kan jeg gjøre selv men ikke klippe, da ser jeg nok ikke ut etterpå. Men kunne kanskje fått svigermor til å klippe meg, hun klipper jo gutter og menn. Men vet ikke om hun vil klippe meg. Spør da vel 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 Spør da vel Ja men da må hun ta med klippesakene hit. Hun er ikke hjemme nå men kan spør når hun kommer hjem igjen, men tviler på at hun vil klippe meg. 0 Siter
Trine Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Ja men da må hun ta med klippesakene hit. Hun er ikke hjemme nå men kan spør når hun kommer hjem igjen, men tviler på at hun vil klippe meg. Det er ikke mye klippesaker da. Ikke noe problem å ta med det til deg. Om hun er frisør så kan hun sikkert farge håret ditt samtidig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 Det er ikke mye klippesaker da. Ikke noe problem å ta med det til deg. Om hun er frisør så kan hun sikkert farge håret ditt samtidig. Hun er ikke frisør men er flink å klippe gutter og menn. Kan bare kjøpe meg en hårfarge å ta fargingen selv, men vil helst klippe meg først. 0 Siter
Trine Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Hun er ikke frisør men er flink å klippe gutter og menn. Kan bare kjøpe meg en hårfarge å ta fargingen selv, men vil helst klippe meg først. Spør henne etterpå du Du har jo ingenting å tape på det. 0 Siter
ISW Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Pga rarhet og angst, ser virkelig ikke ut nå. Jeg burde farge det og klippe det, men her sitter jeg da. Trygt inne og ikke tør å gå ut i fare for å bli rar, hvor mange vival kan jeg egentlig ta for å gå til frisøren? Kan jeg ta tre på 5 mg? Skulle gjerne fått en frisør hjem til meg. Jeg blir (oppriktig talt) litt fortvilet over at du ikke tar til deg at denne rarheten din ikke er farlig.Hvis det hjelper å ta Vival mot det, så er det ikke farlig. Vival kurerer ingen farlige sykdommer. Hvorfor kan du ikke bare sitte hos frisøren og være rar?Jeg har også hatt mange engstelser som har gjort at jeg ikke har hatt lyst til ditt og datt. Det jeg merket var at det var først når angsten fikk meg til å unngå normale ting, at livskvaliteten sank. Derfor sluttet jeg med det. Du MÅ IKKE la angsten styre livet ditt. Det er ikke viktig å unngå å føle seg rar. Det er bare å føle seg så rar man bare vil. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 Spør henne etterpå du Du har jo ingenting å tape på det.Nei det verste jeg kan få er jo et nei. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 Jeg blir (oppriktig talt) litt fortvilet over at du ikke tar til deg at denne rarheten din ikke er farlig.Hvis det hjelper å ta Vival mot det, så er det ikke farlig. Vival kurerer ingen farlige sykdommer. Hvorfor kan du ikke bare sitte hos frisøren og være rar?Jeg har også hatt mange engstelser som har gjort at jeg ikke har hatt lyst til ditt og datt. Det jeg merket var at det var først når angsten fikk meg til å unngå normale ting, at livskvaliteten sank. Derfor sluttet jeg med det. Du MÅ IKKE la angsten styre livet ditt. Det er ikke viktig å unngå å føle seg rar. Det er bare å føle seg så rar man bare vil.Men det er så ubehagelig å være rar og hos frisøren kan man ikke bare stikke, føler jo jeg skal dette i bakken da. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 De har ikke det her, men vet de har en i nabokommunen. Kan jo hende de kan komme hvis du betaler ekstra kjøretillegg. (noe sånt) 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. oktober 2015 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg blir (oppriktig talt) litt fortvilet over at du ikke tar til deg at denne rarheten din ikke er farlig.Hvis det hjelper å ta Vival mot det, så er det ikke farlig. Vival kurerer ingen farlige sykdommer. Hvorfor kan du ikke bare sitte hos frisøren og være rar?Jeg har også hatt mange engstelser som har gjort at jeg ikke har hatt lyst til ditt og datt. Det jeg merket var at det var først når angsten fikk meg til å unngå normale ting, at livskvaliteten sank. Derfor sluttet jeg med det. Du MÅ IKKE la angsten styre livet ditt. Det er ikke viktig å unngå å føle seg rar. Det er bare å føle seg så rar man bare vil.Det er ikke bare bare hvis man har alvorlig angst. Jeg klipte meg selv i flere år fordi jeg ikke maktet å gå til frisøren pga panikkangst. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Skrevet 1. oktober 2015 Kan jo hende de kan komme hvis du betaler ekstra kjøretillegg. (noe sånt)Ja kan jo sjekke det da. Men tror det blir dyrt da. 0 Siter
Janus30 Skrevet 2. oktober 2015 Skrevet 2. oktober 2015 Men det er så ubehagelig å være rar og hos frisøren kan man ikke bare stikke, føler jo jeg skal dette i bakken da. Er det noe frisører er vant til er det "rare" folk. Det er ren rutine for dem. Folk betror seg mer til en frisør enn til sine nærmeste om alt fra legning til ferieplaner. Om du bare er "rar" er du glemt før du klarer å dra kortet. Hvis du klarer å formulere en setning om været er du safe.Lykke til med en umedisinert tur til frisøren 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.