stjernestøv Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Skrevet 2. oktober 2015 Er det noe frisører er vant til er det "rare" folk. Det er ren rutine for dem. Folk betror seg mer til en frisør enn til sine nærmeste om alt fra legning til ferieplaner. Om du bare er "rar" er du glemt før du klarer å dra kortet. Hvis du klarer å formulere en setning om været er du safe.Lykke til med en umedisinert tur til frisørenJeg tør ikke, og jeg snakker aldri hos frisøren. Bare hvis frisøren snakker til meg først, det pleier å være taust. Strever for å holde meg i stolen og ikke dette sammen. 0 Siter
Janus30 Skrevet 2. oktober 2015 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg tør ikke, og jeg snakker aldri hos frisøren. Bare hvis frisøren snakker til meg først, det pleier å være taust. Strever for å holde meg i stolen og ikke dette sammen.Det er ikke noe rart eller avvikende ved å være taus hos frisøren når høflighetsfrasene og ønsket om sveis er unnagjort heller. Kanskje frisøren setter pris på en kunde i ny og ne som ikke prater på inn- og utpust om vær, svigerforeldre, de fantastiske barna sine og hva de skal ha til middag. Folk er forskjellige. Noen slarver, andre er stille. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Skrevet 2. oktober 2015 Det er ikke noe rart eller avvikende ved å være taus hos frisøren når høflighetsfrasene og ønsket om sveis er unnagjort heller. Kanskje frisøren setter pris på en kunde i ny og ne som ikke prater på inn- og utpust om vær, svigerforeldre, de fantastiske barna sine og hva de skal ha til middag. Folk er forskjellige. Noen slarver, andre er stille. Men hvor lang tid tar det ca å klippe seg? 0 Siter
Janus30 Skrevet 2. oktober 2015 Skrevet 2. oktober 2015 Men hvor lang tid tar det ca å klippe seg?Kommer vel an på hva du skal gjøre? En herreklipp for meg hos en god frisør som ikke bare kjører maskin i nakken og klipper litt på toppen, tar det ca. 25 minutter. Om det kun er en stuss og ikke en ny frisyre tar det vel ikke så mye lenger tid enn en halvtime for kvinner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Skrevet 2. oktober 2015 Kommer vel an på hva du skal gjøre? En herreklipp for meg hos en god frisør som ikke bare kjører maskin i nakken og klipper litt på toppen, tar det ca. 25 minutter. Om det kun er en stuss og ikke en ny frisyre tar det vel ikke så mye lenger tid enn en halvtime for kvinner.Ok takk. Det har blitt ganske langt nå og jeg vil ha det kort. Må vel holde ut en halv time, skulle ihvertfall ønske jeg klarte det. 0 Siter
Janus30 Skrevet 2. oktober 2015 Skrevet 2. oktober 2015 Ok takk. Det har blitt ganske langt nå og jeg vil ha det kort. Må vel holde ut en halv time, skulle ihvertfall ønske jeg klarte det. Hvis du vil bli fortest mulig ferdig spør du etter en såkalt bolleklipp. Bolle kan du ta med selv. Tipper det tar maks 5 minutter. Betraktelig billigere tror jeg det er også 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Skrevet 2. oktober 2015 Hvis du vil bli fortest mulig ferdig spør du etter en såkalt bolleklipp. Bolle kan du ta med selv. Tipper det tar maks 5 minutter. Betraktelig billigere tror jeg det er ogsåHehe, nei bolleklipp vil jeg ikke ha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.