Gå til innhold

Kommer meg ikke til frisøren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe frisører er vant til er det "rare" folk. Det er ren rutine for dem. Folk betror seg mer til en frisør enn til sine nærmeste om alt fra legning til ferieplaner. Om du bare er "rar" er du glemt før du klarer å dra kortet. Hvis du klarer å formulere en setning om været er du safe.

Lykke til med en umedisinert tur til frisøren:)

Jeg tør ikke, og jeg snakker aldri hos frisøren. Bare hvis frisøren snakker til meg først, det pleier å være taust. Strever for å holde meg i stolen og ikke dette sammen.

Skrevet

Jeg tør ikke, og jeg snakker aldri hos frisøren. Bare hvis frisøren snakker til meg først, det pleier å være taust. Strever for å holde meg i stolen og ikke dette sammen.

Det er ikke noe rart eller avvikende ved å være taus hos frisøren når høflighetsfrasene og ønsket om sveis er unnagjort heller. Kanskje frisøren setter pris på en kunde i ny og ne som ikke prater på inn- og utpust om vær, svigerforeldre, de fantastiske barna sine og hva de skal ha til middag. Folk er forskjellige. Noen slarver, andre er stille. 

Skrevet

Det er ikke noe rart eller avvikende ved å være taus hos frisøren når høflighetsfrasene og ønsket om sveis er unnagjort heller. Kanskje frisøren setter pris på en kunde i ny og ne som ikke prater på inn- og utpust om vær, svigerforeldre, de fantastiske barna sine og hva de skal ha til middag. Folk er forskjellige. Noen slarver, andre er stille. 

Men hvor lang tid tar det ca å klippe seg?

Skrevet

Men hvor lang tid tar det ca å klippe seg?

Kommer vel an på hva du skal gjøre? En herreklipp for meg hos en god frisør som ikke bare kjører maskin i nakken og klipper litt på toppen, tar det ca. 25 minutter. Om det kun er en stuss og ikke en ny frisyre tar det vel ikke så mye lenger tid enn en halvtime for kvinner.

Skrevet

Kommer vel an på hva du skal gjøre? En herreklipp for meg hos en god frisør som ikke bare kjører maskin i nakken og klipper litt på toppen, tar det ca. 25 minutter. Om det kun er en stuss og ikke en ny frisyre tar det vel ikke så mye lenger tid enn en halvtime for kvinner.

Ok takk. Det har blitt ganske langt nå og jeg vil ha det kort. Må vel holde ut en halv time, skulle ihvertfall ønske jeg klarte det. 

Skrevet

Ok takk. Det har blitt ganske langt nå og jeg vil ha det kort. Må vel holde ut en halv time, skulle ihvertfall ønske jeg klarte det. 

Hvis du vil bli fortest mulig ferdig spør du etter en såkalt bolleklipp. Bolle kan du ta med selv. Tipper det tar maks 5 minutter. Betraktelig billigere tror jeg det er også:)

Skrevet

Hvis du vil bli fortest mulig ferdig spør du etter en såkalt bolleklipp. Bolle kan du ta med selv. Tipper det tar maks 5 minutter. Betraktelig billigere tror jeg det er også:)

Hehe, nei bolleklipp vil jeg ikke ha ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...