Gå til innhold

Abilify forverrer ADHD symptomer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først å fremst må jeg si at jeg har ikke en offisiell ADHD diagnose enda, men jeg har en stor mistanke at jeg er det. Fordi jeg har alltid hatt problemer med å konsentrere meg, og blir så litt distrahert av ting rundt meg. Slik har jeg hatt det hele livet mitt.

Nå som jeg er på Abilify har jeg lagt merke til at disse symptomene er verre, jeg klarer ikke å sitte på en bestemt plass i en lang tid å lese noe eller se på noe. Jeg føler jeg må alltid reise meg opp å gå, jeg klarer så vidt å få med meg hva som skjer på TV'en fordi jeg er så opphisset. Jeg skjønner at Abilify kan skape akatisi, er dette akatisi? Jeg har hatt akatisi før men da var det sånn at jeg ikke klarte å holde beinene mine stille.

Jeg har ikke det problemet nå, jeg har bare det at jeg må opp å reise meg og ikke klare å fokusere. Jeg har blitt gitt propranolol for å kjempe mot akatisi så er dette noe annet??

Anonymkode: 2bb1b...4e9

Skrevet

jeg hadde det sånn på Abiify før, kunne ikke sitte stille måtte videre

det gikk over

mulig kom ble slik da jeg hoppet rett fra 0 mg til 15 mg

men ga seg da jeg gikk fra 10 mg til 15 mg til 20 mg

Skrevet

jeg hadde det sånn på Abiify før, kunne ikke sitte stille måtte videre

det gikk over

mulig kom ble slik da jeg hoppet rett fra 0 mg til 15 mg

men ga seg da jeg gikk fra 10 mg til 15 mg til 20 mg

Hvor lang tid tok det for at det gikk over for deg? Jeg har vært på Abilify en stund nå, og føler at den indre uroen har kun blitt verre for hver gang jeg har gått opp i dose.

Skrevet

Hvor lang tid tok det for at det gikk over for deg? Jeg har vært på Abilify en stund nå, og føler at den indre uroen har kun blitt verre for hver gang jeg har gått opp i dose.

du trenger jo gå ned i dose ved indre uro...

Skrevet

det gikk over da jeg slutta på abilify

måtte begynne igjen da det gikk ut over hjernen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...