stjernestøv Skrevet 3. oktober 2015 Skrevet 3. oktober 2015 Nå har jeg tatt fluoxetin noen uker men har null effekt, er det vits å ta dem mer da eller bare avslutte? 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. oktober 2015 Skrevet 3. oktober 2015 Nå har jeg tatt fluoxetin noen uker men har null effekt, er det vits å ta dem mer da eller bare avslutte?Det bør du diskutere med legen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Skrevet 3. oktober 2015 Det bør du diskutere med legen.Han er bortreist nå, men får ta det opp med sykepleieren neste gang. Bekymrer meg at serumet på risperdal var så høyt, rart jeg skulle fortsette på 3 mg da. 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. oktober 2015 Skrevet 3. oktober 2015 Hvor lenge har du gått på fluoxetin da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Skrevet 3. oktober 2015 Hvor lenge har du gått på fluoxetin da?Husker ikke helt, men det er sikkert fire uker vil jeg tippe. Eller kanskje fem. Jeg blir redd når serumet er så høyt, får lyst å ta mindre risperdal. 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. oktober 2015 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Husker ikke helt, men det er sikkert fire uker vil jeg tippe. Eller kanskje fem. Jeg blir redd når serumet er så høyt, får lyst å ta mindre risperdal. Akkurat det ville jeg ikke bekymret meg om, men hvis du ikke har merket noen virkning overhodet etter fem uker, kommer du neppe til å gjøre det. Endret 3. oktober 2015 av slabbedask 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2015 Skrevet 3. oktober 2015 Bruker du svarene jeg gir deg til noe?Jeg skrev en gang om hvor lang tid det tar å komme opp i steady-state på nettopp fluoxetin, og at det derfor tar svært lang tid før du kan evaluere effekt. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Skrevet 3. oktober 2015 Akkurat det ville jeg ikke bekymret meg om, men hvis du ikke har merket noen virkning overhodet etter fem uker, kommer du neppe til å gjøre det.Ok NHD mener noe annet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Skrevet 3. oktober 2015 Bruker du svarene jeg gir deg til noe?Jeg skrev en gang om hvor lang tid det tar å komme opp i steady-state på nettopp fluoxetin, og at det derfor tar svært lang tid før du kan evaluere effekt.Jeg har glemt det, når kan jeg evaluere effekt da? Og er det farlig med høyt serum på risperdal? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Skrevet 3. oktober 2015 Tar det flere måneder før det virker da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2015 Skrevet 3. oktober 2015 Ja, det kan ta flere måneder, og kanskje må du ha høyere dose.Det er ikke farlig å ha den serumkonsentrasjonen av risperdal/risperidon som du skrev om i et tidligere innlegg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Skrevet 3. oktober 2015 Ja, det kan ta flere måneder, og kanskje må du ha høyere dose.Det er ikke farlig å ha den serumkonsentrasjonen av risperdal/risperidon som du skrev om i et tidligere innlegg.Ok, takk. Da må jeg bare ha tålmodighet da vel. Bra det ikke er farlig da, føler jeg har for mye av det i kroppen da men. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Bare sånn for å ha sagt det. Etter 5 uker på Fluoxetin kan du egentlig bare konkludere med at du kanskje må ha høyere dose... jeg sto på Fluoxetin i noen mnd (husker ikke helt, men mars/april(20mg), og fikk effekt på 60mg i slutten av August)Det er de berømte T'ene...ting tar tid...og spesielt med denne medisinen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.