J04KlM Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Jeg bare sitter her i min egen leilighet, jeg har en massiv samling av spill, fordi jeg har alltid elsket gaming. Men disse siste par månedene ... jeg kan ikke engang slå på et spill lenger. Og når jeg prøver å holde på med det blir jeg så sliten og lei veldig raskt, og deretter slår den av. Det er så ulikt meg. Dette gjelder for alle aktiviteter jeg pleide å elske å gjøre, får jeg null glede ut av akkurat nå. Det være seg å se på forskjellige serier, som jeg pleide å elske. Nå kan jeg ikke engang få meg til å se en fordi jeg bare ikke får noen glede ut av det. Å se en morsom komedie knapt får meg til å le lenger, bare noen få smil men de føler seg tvunget. Jeg savner min automatisk latter, det føltes godt. Henge ut med mine venner som pleide å gi meg mengder av glede og moro, nå er det virkelig vanskelig å få motivasjon til å ta kontakt med dem lenger. Jeg har ikke sett dem på flere måneder nå. Sist gang jeg var med dem var det utrolig vanskelig, jeg var så tom, sliten og klarte ikke å holde opp tempo med dem. Å være sammen med mine dyr som pleide å varme hjertet mitt, jeg føler knapt noe når jeg ser dem nå ... og jeg hater meg selv for det. Jeg hater å leve slik, det er som jeg kunne vinne en tur til Japan som alltid har vært min drøm og jeg ville følt absolutt ingenting.Jeg savner å nyte ting er hva jeg prøver å si, og virkelig. Hvis dette ikke stopper snart, jeg tror min eneste vei ut er selvmord. Jeg har prøvd både samtaleterapi i over et år og antidepressiva, SSRI, SNRI, NDRI og Antipsykotika. Ingenting har virket, jeg har nå begynt på stemningstabiliserende for muligheten at jeg er Bipolar II. Men jeg er ikke noe optimistisk, kan dette hjelpe meg å få tilbake glede og motivasjon i å gjøre ting igjen? Eller trenger jeg mer for å oppnå det målet? Jeg vil gjøre absolutt hva som helst for å få tilbake glede og motivasjon i aktiviteter. Endret 4. oktober 2015 av J04KlM 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg bare sitter her i min egen leilighet, jeg har en massiv samling av spill, fordi jeg har alltid elsket gaming. Men disse siste par månedene ... jeg kan ikke engang slå på et spill lenger. Og når jeg prøver å holde på med det blir jeg så sliten og lei veldig raskt, og deretter slår den av. Det er så ulikt meg. Dette gjelder for alle aktiviteter jeg pleide å elske å gjøre, får jeg null glede ut av akkurat nå. Det være seg å se på forskjellige serier, som jeg pleide å elske. Nå kan jeg ikke engang få meg til å se en fordi jeg bare ikke får noen glede ut av det. Å se en morsom komedie knapt får meg til å le lenger, bare noen få smil men de føler seg tvunget. Jeg savner min automatisk latter, det føltes godt. Henge ut med mine venner som pleide å gi meg mengder av glede og moro, nå er det virkelig vanskelig å få motivasjon til å ta kontakt med dem lenger. Jeg har ikke sett dem på flere måneder nå. Sist gang jeg var med dem var det utrolig vanskelig, jeg var så tom, sliten og klarte ikke å holde opp tempo med dem. Å være sammen med mine dyr som pleide å varme hjertet mitt, jeg føler knapt noe når jeg ser dem nå ... og jeg hater meg selv for det. Jeg hater å leve slik, det er som jeg kunne vinne en tur til Japan som alltid har vært min drøm og jeg ville følt absolutt ingenting.Jeg savner å nyte ting er hva jeg prøver å si, og virkelig. Hvis dette ikke stopper snart, jeg tror min eneste vei ut er selvmord. Jeg har prøvd både samtaleterapi i over et år og antidepressiva, SSRI, SNRI, NDRI og Antipsykotika. Ingenting har virket, jeg har nå begynt på stemningstabiliserende for muligheten at jeg er Bipolar II. Men jeg er ikke noe optimistisk, kan dette hjelpe meg å få tilbake glede og motivasjon i å gjøre ting igjen? Eller trenger jeg mer for å oppnå det målet? Jeg vil gjøre absolutt hva som helst for å få tilbake glede og motivasjon i aktiviteter. Tror bare man må tvinge seg til å gjøre (små) ting selv om det ikke gir umiddelbar glede. Anonymkode: eefc9...625 0 Siter
J04KlM Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Tror bare man må tvinge seg til å gjøre (små) ting selv om det ikke gir umiddelbar glede. Anonymkode: eefc9...625Nettopp det jeg har gjort i mange måneder, men det begynner å bli veldig vanskelig. Når ingenting er stimulerende blir det veldig vondt å forsette utover dagen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.