Gå til innhold

Nå er det tomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det så tomt og jeg savner virkelig det åndelige, det interesserer jo meg ikke lenger. Savner å ha flere tanker også, det er så tomt i hodet. Vet ikke om jeg orker å leve som dette, da er vel medisinreduksjon eneste mulighet? Kunne jo prøvd å klart meg med mindre, ha en for i hver verden. Det burde vel gå? Rarhet har jeg jo uansett selv om jeg tar medisiner, og det begrenser meg veldig. Og nå er serumkonsentrasjonen så høy at det skader vel ikke å prøve med 2 mg?

Skrevet

Nå er det så tomt og jeg savner virkelig det åndelige, det interesserer jo meg ikke lenger. Savner å ha flere tanker også, det er så tomt i hodet. Vet ikke om jeg orker å leve som dette, da er vel medisinreduksjon eneste mulighet? Kunne jo prøvd å klart meg med mindre, ha en for i hver verden. Det burde vel gå? Rarhet har jeg jo uansett selv om jeg tar medisiner, og det begrenser meg veldig. Og nå er serumkonsentrasjonen så høy at det skader vel ikke å prøve med 2 mg?

Syntes ikke du skal sjonglere med medisinene på egen hånd.

Anonymkode: 2fc50...846

Skrevet

Syntes ikke du skal sjonglere med medisinene på egen hånd.

Anonymkode: 2fc50...846

Men jeg er så lei av denne tilværelsen, må kunne gå an med forandring. Da ser jeg ikke noe annet valg enn å redusere, går og legger meg midt på dagen. 

Skrevet

Men jeg er så lei av denne tilværelsen, må kunne gå an med forandring. Da ser jeg ikke noe annet valg enn å redusere, går og legger meg midt på dagen. 

Syntes du skal bestille en legetime.

Anonymkode: 3b55d...092

Skrevet

Syntes du skal bestille en legetime.

Hva kan legen gjøre med dette?

Skrevet

Hva kan legen gjøre med dette?

Er det ikke vanlig å gå til legen hvis man har helseproblemer?

Skrevet

Er det ikke vanlig å gå til legen hvis man har helseproblemer?

Men han sier bare alt er psykisk, hvorfor skal jeg gå der da?

Skrevet

Men han sier bare alt er psykisk, hvorfor skal jeg gå der da?

For å få justert medisinene.

Skrevet

For å få justert medisinene.

Psykiateren er borte nå, vet ikke når han kommer igjen. Er lei av medisiner nå. 

Skrevet

Psykiateren er borte nå, vet ikke når han kommer igjen. Er lei av medisiner nå. 

Hvis du mener du fungerer bedre på medisiner får du slutte. Men ikke skyld på andre hvis du blir alvorlig syk.

Skrevet (endret)

Hvis du mener du fungerer bedre på medisiner får du slutte. Men ikke skyld på andre hvis du blir alvorlig syk.

Snakker ikke om å slutte helt, bare trappe ned litt å se hvordan det går. Og jeg har da aldri skylt på andre heller. 

Endret av stjernestøv
Skrevet

Du har sagt at du ikke skal sjonglere på egenhånd. Hold deg til det nå. Du har nettopp prøvd å trappe ned og det var ingen suksess, da er det ikke noe vits i å prøve en gang til allerede nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...