stjernestøv Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Nå er det så tomt og jeg savner virkelig det åndelige, det interesserer jo meg ikke lenger. Savner å ha flere tanker også, det er så tomt i hodet. Vet ikke om jeg orker å leve som dette, da er vel medisinreduksjon eneste mulighet? Kunne jo prøvd å klart meg med mindre, ha en for i hver verden. Det burde vel gå? Rarhet har jeg jo uansett selv om jeg tar medisiner, og det begrenser meg veldig. Og nå er serumkonsentrasjonen så høy at det skader vel ikke å prøve med 2 mg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Nå er det så tomt og jeg savner virkelig det åndelige, det interesserer jo meg ikke lenger. Savner å ha flere tanker også, det er så tomt i hodet. Vet ikke om jeg orker å leve som dette, da er vel medisinreduksjon eneste mulighet? Kunne jo prøvd å klart meg med mindre, ha en for i hver verden. Det burde vel gå? Rarhet har jeg jo uansett selv om jeg tar medisiner, og det begrenser meg veldig. Og nå er serumkonsentrasjonen så høy at det skader vel ikke å prøve med 2 mg?Syntes ikke du skal sjonglere med medisinene på egen hånd. Anonymkode: 2fc50...846 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Syntes ikke du skal sjonglere med medisinene på egen hånd.Anonymkode: 2fc50...846Men jeg er så lei av denne tilværelsen, må kunne gå an med forandring. Da ser jeg ikke noe annet valg enn å redusere, går og legger meg midt på dagen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Men jeg er så lei av denne tilværelsen, må kunne gå an med forandring. Da ser jeg ikke noe annet valg enn å redusere, går og legger meg midt på dagen. Syntes du skal bestille en legetime. Anonymkode: 3b55d...092 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Syntes du skal bestille en legetime.Anonymkode: 3b55d...092Hva kan legen gjøre med dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Hva kan legen gjøre med dette?Er det ikke vanlig å gå til legen hvis man har helseproblemer? Anonymkode: 3b55d...092 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Er det ikke vanlig å gå til legen hvis man har helseproblemer?Anonymkode: 3b55d...092Men han sier bare alt er psykisk, hvorfor skal jeg gå der da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Men han sier bare alt er psykisk, hvorfor skal jeg gå der da?For å få justert medisinene. Anonymkode: 3b55d...092 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 For å få justert medisinene.Anonymkode: 3b55d...092Psykiateren er borte nå, vet ikke når han kommer igjen. Er lei av medisiner nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Psykiateren er borte nå, vet ikke når han kommer igjen. Er lei av medisiner nå. Hvis du mener du fungerer bedre på medisiner får du slutte. Men ikke skyld på andre hvis du blir alvorlig syk. Anonymkode: 3b55d...092 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Hvis du mener du fungerer bedre på medisiner får du slutte. Men ikke skyld på andre hvis du blir alvorlig syk.Anonymkode: 3b55d...092Snakker ikke om å slutte helt, bare trappe ned litt å se hvordan det går. Og jeg har da aldri skylt på andre heller. Endret 4. oktober 2015 av stjernestøv 0 Siter
Trine Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Du har sagt at du ikke skal sjonglere på egenhånd. Hold deg til det nå. Du har nettopp prøvd å trappe ned og det var ingen suksess, da er det ikke noe vits i å prøve en gang til allerede nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.