Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fikk lavere effekt av Abilify etter å ha fått det i injeksjon har jeg så kaos i hjernen at det er slitsomt for hodet bare å sitte i sofaen med venninna mi som jeg bor med og se på tv og sitte på dataen. Jeg vil inn på rommet mitt så jeg kan være alene og få slappet av i hjernen. Dette er helt sjukt. Fatter ikke hva som feiler meg. Må nok enten ringe i morgen og be om høyere dose injeksjon eller be om å få gå tilbake på tablettene. Eller burde jeg prøve venne til hodet å ha denne lavere dosen fordi det er en slags abstinens fra abilify som vil gå over?

Skrevet

Jeg synes du skal ringe DPS i morgen og fortelle hvordan du har det.  For meg høres det ut som om du ikke er optimalt medisinert.

Skrevet

Er det vanlig å få det slik i hjernen etter langvarig manisk psykose?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg gjentar det jeg har skrevet før: Enten må du få høyere dose, eller så må du få det oftere enn hver 4. uke.

Skrevet

Da skal jeg ringe i morgen og be om høyere dose

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...