Gå til innhold

Lamictal smaker sukker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at tabletter av lamictal smaker søtt, kan noen fortelle meg hvorfor det , eller er det kun meg ?   

Når jeg tar en tablett, får jeg en sukkersmak av den på tunga. Har aldri opplevd dette med noen andre piller.   

Skrevet

den har en mild solbærsmak, kanskje det er det du kjenner :)

Skrevet

den har en mild solbærsmak, kanskje det er det du kjenner :)

Å ja, ok.  Det er kanskje for å gjøre den litt bedre å tygge evt. ?   Jeg svelger den bare jeg da, men kanskje man kan tygge dem også. 

Skrevet

Jeg hater den smaken så intenst at jeg alltid må drikke saft, brus eller lignende når jeg svelger den. Forstår ikke hvorfor de ikke kan ha en nøytral smak, som andre tabletter. De lukter i tillegg solbær

Skrevet

Det er tilsatt smak. Anbefaler deg å svelge den fortest mulig... det lukter kanskje søtt, men det er helt ufyselig etter kort tid.

ok, har blitt lei av den smaken allerede. Rart at de tilfører smak. Burde nesten vært valgfritt, en uten og en med smak hvis det hadde gått an.     

Skrevet

Jeg hater den smaken så intenst at jeg alltid må drikke saft, brus eller lignende når jeg svelger den. Forstår ikke hvorfor de ikke kan ha en nøytral smak, som andre tabletter. De lukter i tillegg solbær

høres ikke greit ut nei.   Får se om den i hele tatt funker på meg, lamictal.    

Skrevet

Efexor smaker i alle fall forferdelig. Og kapslene er enorme. Uff.   

Skrevet

Tror det er fordi det fører til at man kaster opp hvis man spiser veldig mange. Lamictal kan føre til alvorlige allergiske reaksjoner, det er derfor man trapper så forsiktig opp.

Ok.  Kjenner jeg er ganske lei av hele greia , dette styret med medisiner.  Men er vel neppe den eneste som er det.  Men har egentlig lyst til å droppe dem og bare leve videre uten medisiner for jeg tror ikke de hjelper meg i det hele tatt.  Reagerer alltid så rart på medisiner, besvimer eller blir manisk av dem. Sorry mitt lille utbrudd, bare kjipt å være slik at man behøver meds. for å fungere.    Mener ikke å klage, men det er akkurat det jeg gjør her.       

Skrevet

Jeg må få begynt på lamictal igjen...

nå som jeg er uten litium.

huske å alltid ta de med mat. ellers kaster jeg opp pga kvalme.

Skrevet

Jeg må få begynt på lamictal igjen...

nå som jeg er uten litium.

huske å alltid ta de med mat. ellers kaster jeg opp pga kvalme.

ok.    Har ikke opplevd kvalme, enda.   Tror det skal lite til for at jeg slutter med dem hvis det blir irriterende bivirkninger.  Får slutte med all meds og flytte til en ubebodd øy i Stillehavet.  Hadde vært herlig å slippe kulden også,blir så deppa når mørketiden kommer.   Liker ikke å bo i Norge uansett.        

skal si jeg var bitter i dag.... Ehe.    Sorry for min pessimisme. 

Skrevet

Hjelper medisinene deg da?

Tja, vanskelig å si fordi har vært på ad fast i noen år nå. Vet ikke hvordan jeg er uten ad lenger. Det er litt dumt synes jeg da.

Skrevet

Antideppresiva , så noen andre brukte den forkortelsen så da bruker jeg og det så jeg slipper å skrive hele ordet...Har akkurat begynnt på stemningsstabiliserende så får se om noen uker hva slags magi de kan gjøre :unsure:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...