Gå til innhold

Avlyste tannlege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer når du blir rar, klarer du å beskrive det mer konkret?

Kanskje du i første omgang kunne fått med deg en person til tannlegen og frisøren, et menneske du var trygg på og som kjente til situasjonen din? 

Det er vanskelig å beskrive rarheten, men alt blir uvirkelig på en måte. Føler på en måte jeg har feber, alt blir så rart. Jeg blir sliten av det. 

Vet ikke hvem som skulle blitt med meg da, har ikke lyst å plage min mor. 

Skrevet

Problemet blir bare verre så lenge du så sitter  å tenker og føler på det som er på avstand. Bare kom deg til tannpleieren  og forklar hvordan det er, så skal du se at det ikke er så ikke allikevel. Du må bare overvinne dine fantasier, og se på dette som noe helt naturlig og ufarlig. Er jeg sikker på at det blir enklere neste gang. Lykke til fra meg.

Skrevet

Det er bedre med en liten tur til tannlegen en gang i året, enn å få en eller annen tannsykdom og måtte fly til tannlegen hele tiden. Det er ihvertfall det jeg prøver å fortelle meg selv. Du er jo ferdig på 15 min. Hadde jeg besvimt i stolen hadde jeg vært overlykkelig, da hadde jeg sluppet å få med meg hva de drev med :P Misforstå meg rett nå, men du gjør sykdommen din værre enn den trenger å være. Jeg tviler ikke på at du føler deg rar og jeg tviler ikke på at det er fryktelig  ubehagelig. Men du skriver at du blir sliten av det. Det er ikke farlig å bli sliten og du har jo all tid i verden til å hente deg inn igjen.

Skrevet

Problemet blir bare verre så lenge du så sitter  å tenker og føler på det som er på avstand. Bare kom deg til tannpleieren  og forklar hvordan det er, så skal du se at det ikke er så ikke allikevel. Du må bare overvinne dine fantasier, og se på dette som noe helt naturlig og ufarlig. Er jeg sikker på at det blir enklere neste gang. Lykke til fra meg.

Jo takk for det, men nå har jeg utsatt det til i januar. Håper jeg er bedre da. 

Skrevet

Det er bedre med en liten tur til tannlegen en gang i året, enn å få en eller annen tannsykdom og måtte fly til tannlegen hele tiden. Det er ihvertfall det jeg prøver å fortelle meg selv. Du er jo ferdig på 15 min. Hadde jeg besvimt i stolen hadde jeg vært overlykkelig, da hadde jeg sluppet å få med meg hva de drev med :P Misforstå meg rett nå, men du gjør sykdommen din værre enn den trenger å være. Jeg tviler ikke på at du føler deg rar og jeg tviler ikke på at det er fryktelig  ubehagelig. Men du skriver at du blir sliten av det. Det er ikke farlig å bli sliten og du har jo all tid i verden til å hente deg inn igjen.

Jeg har utsatt det til januar. Håper jeg er bedre da og ikke så rar. 

Skrevet

Jeg har utsatt det til januar. Håper jeg er bedre da og ikke så rar. 

Ja, vi får håpe det :)

Skrevet

Ja, vi får håpe det :)

Ja, jeg er jo overmedisinert nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...