Gå til innhold

I dag har jeg tatt Sobril...for å gå på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på jobb på noen uker, etter et voldsomt panikkanfall som førte meg rett ned i den dype kjelleren.

I dag er det jobb igjen, og har nå tatt 5 mg Sobril. Jeg tar ikke dette ofte, så jeg håper jeg kan få litt angstdempende effekt på denne lille dosen. Jeg tar med meg flere tabl i vesken, så har jeg i tilfelle et nytt anfall bygger seg opp...

Jeg må kjøre til jobb, derfor våget jeg ikke ta mer enn 5 mg... Får vel ikke så mye ut av den lille dosen uansett, men kanskje placeboeffekten kan gi meg litt ro? 

Ha en fin dag alle sammen! 

Skrevet

Jeg synes du gjorde et riktig valg. Det må da være bedre å ta en halv Sobril og komme seg gjennom arbeidsdagen enn å være sykmeldt i lengre tid.

Ofte har jeg selv hatt en Sobril med meg i lommen. Det kan gi en viss ro. Har aldri tatt Sobril da, men effekten å ha den med seg for sikkerhets skyld skal ikke undervurderes.

Fint at du kom deg tilbake på jobb igjen :)

Skrevet

Har ikke vært på jobb på noen uker, etter et voldsomt panikkanfall som førte meg rett ned i den dype kjelleren.

I dag er det jobb igjen, og har nå tatt 5 mg Sobril. Jeg tar ikke dette ofte, så jeg håper jeg kan få litt angstdempende effekt på denne lille dosen. Jeg tar med meg flere tabl i vesken, så har jeg i tilfelle et nytt anfall bygger seg opp...

Jeg må kjøre til jobb, derfor våget jeg ikke ta mer enn 5 mg... Får vel ikke så mye ut av den lille dosen uansett, men kanskje placeboeffekten kan gi meg litt ro? 

Bedre enn ikke å gå på jobb.

Lykke til.

Anonymkode: 37ea6...991

Skrevet

Så bra du gikk på jobb, lykke til og håper du får en fin dag!

Skrevet

Tusen takk for gode ord og lykkeønskninger dere!

Det gikk fint i dag, og jeg er så glad for at jeg gikk! 

En dag til nå så er det helg ;-) 

Har hittil bare brukt Sobril for å "behandle" angst og angstanfall, i dag var det for å forebygge! Funket! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...