mxxmas Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 og det er en befriende følelse å kunne gå i byen uten å bli personlig fornærmet over jenter i hijab tilgeldighet? 0 Siter
mxxmas Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Skrevet 6. oktober 2015 Tenker ikke andre ser på meg som hore 0 Siter
Trine Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 Fikk du høyere dose? Hvordan fungerer det egentlig? Er det slik at lav dose gir dårlig effekt hele perioden eller er det sånn at om dosen er for lav så virker den ikke hele perioden? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 og det er en befriende følelse å kunne gå i byen uten å bli personlig fornærmet over jenter i hijab tilgeldighet?Det kan vel virke så fort. Spør om du kan få tidligere neste gang. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 Kan jeg spørre hvilke medisiner man kan få injeksjon for ? Visste ikke at det gikk an før jeg leste det her en gang. 0 Siter
mxxmas Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Skrevet 6. oktober 2015 Fikk du høyere dose? Hvordan fungerer det egentlig? Er det slik at lav dose gir dårlig effekt hele perioden eller er det sånn at om dosen er for lav så virker den ikke hele perioden?jeg vet ikke. litt begge deler tror jeg, for selv om det ble bedre å være ute, folk får liksom ha følelsene sine og tankene sine om meg i fred, uten at det plager meg, så føler jeg ikke at hjernen er samlet slik som da jeg brukte 15-20 mg abilify tabletter. så ber om høyere dose eller tilbake til tablettene neste gang... jeg var på kino med venninner (de gir meg healing og drar meg med ut på ting) og jeg følte hjernen ikke var samlet og konsentrert og ville hjem, men så ble jeg distrahert vekk fra det og ønsker gjerne dra på trening der jeg før bare ville ligge i sengen og ikke gjøre noe annet... så venninnene mine hjelper meg med å dra meg ut å aktivisere meg, så jeg er heldig der... 0 Siter
Trine Skrevet 6. oktober 2015 Skrevet 6. oktober 2015 jeg vet ikke. litt begge deler tror jeg, for selv om det ble bedre å være ute, folk får liksom ha følelsene sine og tankene sine om meg i fred, uten at det plager meg, så føler jeg ikke at hjernen er samlet slik som da jeg brukte 15-20 mg abilify tabletter. så ber om høyere dose eller tilbake til tablettene neste gang... jeg var på kino med venninner (de gir meg healing og drar meg med ut på ting) og jeg følte hjernen ikke var samlet og konsentrert og ville hjem, men så ble jeg distrahert vekk fra det og ønsker gjerne dra på trening der jeg før bare ville ligge i sengen og ikke gjøre noe annet... så venninnene mine hjelper meg med å dra meg ut å aktivisere meg, så jeg er heldig der...Godt du har venninner som hjelper deg ihvertfall 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.