Gå til innhold

Fikk injeksjonen nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er en befriende følelse å kunne gå i byen uten å bli personlig fornærmet over jenter i hijab

tilgeldighet?

Skrevet

Fikk du høyere dose? Hvordan fungerer det egentlig? Er det slik at lav dose gir dårlig effekt hele perioden eller er det sånn at om dosen er for lav så virker den ikke hele perioden?

Skrevet

og det er en befriende følelse å kunne gå i byen uten å bli personlig fornærmet over jenter i hijab

tilgeldighet?

Det kan vel virke så fort. Spør om du kan få tidligere neste gang. 

Skrevet

Kan jeg spørre hvilke medisiner man kan få injeksjon for ? Visste ikke at det gikk an før jeg leste det her en gang.  

Skrevet

Fikk du høyere dose? Hvordan fungerer det egentlig? Er det slik at lav dose gir dårlig effekt hele perioden eller er det sånn at om dosen er for lav så virker den ikke hele perioden?

jeg vet ikke. litt begge deler tror jeg, for selv om det ble bedre å være ute, folk får liksom ha følelsene sine og tankene sine om meg i fred, uten at det plager meg, så føler jeg ikke at hjernen er samlet slik som da jeg brukte 15-20 mg abilify tabletter. så ber om høyere dose eller tilbake til tablettene neste gang... jeg var på kino med venninner (de gir meg healing og drar meg med ut på ting) og jeg følte hjernen ikke var samlet og konsentrert og ville hjem, men så ble jeg distrahert vekk fra det og ønsker gjerne dra på trening der jeg før bare ville ligge i sengen og ikke gjøre noe annet... så venninnene mine hjelper meg med å dra meg ut å aktivisere meg, så jeg er heldig der...

Skrevet

jeg vet ikke. litt begge deler tror jeg, for selv om det ble bedre å være ute, folk får liksom ha følelsene sine og tankene sine om meg i fred, uten at det plager meg, så føler jeg ikke at hjernen er samlet slik som da jeg brukte 15-20 mg abilify tabletter. så ber om høyere dose eller tilbake til tablettene neste gang... jeg var på kino med venninner (de gir meg healing og drar meg med ut på ting) og jeg følte hjernen ikke var samlet og konsentrert og ville hjem, men så ble jeg distrahert vekk fra det og ønsker gjerne dra på trening der jeg før bare ville ligge i sengen og ikke gjøre noe annet... så venninnene mine hjelper meg med å dra meg ut å aktivisere meg, så jeg er heldig der...

Godt du har venninner som hjelper deg ihvertfall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...